No promil- No problem- Trzeźwa Małopolska

Pod takim hasłem dnia 27 września 2017 roku odbył się kolejny happening w którym uczestniczyli nasi uczniowie ze szkoły Zawodowej oraz klasy Przysposabiającej do pracy wraz z opiekunami Anną Chwastek, Edytą Krzysztoforską- organizatorem wyjścia oraz Beatą Górnik. Wszyscy wspólnie na olkuskim rynku protestowali wykrzykując "STOP pijanym kierowcom!!!"

Pożegnanie lata

W piątek 29 września odbył się w naszej szkole długo wyczekiwany festyn integracyjny „Pożegnanie lata 2017” . To był piękny wrześniowy dzień i niezapomniany czas dla wszystkich dzieci naszej szkoły. Świętowanie rozpoczęliśmy od odczytania hasła które towarzyszyło nam podczas całej imprezy: Już się kończy miesiąc wrzesień,już witamy Panią Jesień.

Jak przygoda, to tylko w Warszawie

Dnia 15 maja 2017 r. odbyła się trzydniowa wycieczka do Warszawy. Grupa liczyła 16 uczniów (13 uczniów Szkoły Zawodowej, 3 uczniów Szkoły Podstawowej oraz nauczyciele: Anna Chwastek, Anna Stefańska, Edyta Świda. Wcześnie rano bo o 5.45 zebraliśmy na parkingu pod olkuską Biedronką, by wyruszyć na kilkugodzinną podróż do naszej stolicy.

Wycieczka do ZOO

Dnia 14.06.2017 r. uczniowie naszej szkoły odwiedzili Ogród Zoologiczny w Chorzowie. Przemierzając alejki ogrodu, oglądaliśmy niespotykane na co dzień zwierzęta, pochodzące z różnych stron świata. Największym zainteresowaniem cieszyły się słonie i żyrafy, które podziwialiśmy aż dwukrotnie.

Wycieczka do Krynicy - Zdroju

W dniach 30.05.2017-02.06.2017 grupa 10 uczniów z dwoma opiekunami uczestniczyła w 4 dniowej (dofinasowanej przez sponsorów) wycieczce „PODRÓŻ ZA JEDEN UŚMIECH” – Krynica Zdrój 2017 – tym razem w piękne nasze góry. Założenia wycieczki kolejny raz pękały w szwach. Przede wszystkim spacery górskie, wyjazd kolejką gondolową, zejście piesze z Jaworzyny Krynickiej, rekreacja, odpoczynek, grill, relaks….