ZUS uruchomił specjalne linie tematyczne

0
215

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT)  uruchomił specjalne linie tematyczne dla osób, które potrzebują informacji na temat świadczeń z ubezpieczenia chorobowego w związku z zamknięciem placówek oświatowych, jak również w sytuacji poddania się kwarantannie lub izolacji.

Osoby dzwoniące do COT (tel. 22 560 16 00) i chcące dowiedzieć się na temat:

-zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji – po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 – zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.

-ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności – po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 – ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności.

-w innych sprawach – tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

2 – Renty i emerytury,

3 – Zasiłki,

4 – Informacje dla ubezpieczonych,

5 – Informacje dla płatników.

Beata Kopczyńska regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego 

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze