Powodzianie z Bierunia, którym woda zniszczyła domy, mogli liczyć na wsparcie firmy Schneider Electric z Bukowna. Firma nie była obojętna na krzywdę innych i już w lipcu pracownicy zadecydowali, że przekażą poszkodowanym 13 000 złotych z programu LULI. Na tym jednak pomoc się nie skończyła. Chęć udzielenia wsparcia mieszkańcom Bierunia wynikała nie tylko z bliskiego położenia geograficznego, ale również ze skali zniszczeń, do jakich doszło w tej miejscowości.

160 domów mieszkalnych zostało zalanych przynajmniej do poziomu 1 metra, a 30 rodzin do tej pory zmuszonych jest mieszkać na kempingu, bo fala, sięgająca kilku metrów, zalała domy po same dachy. Firma zadecydowała, że poszkodowani otrzymają wsparcie w postaci produktów Schneider Electric, które są potrzebne do remontów instalacji elektrycznych zniszczonych przez wodę. Powodzianie z Bierunia otrzymali łączniki, gniazdka, przedłużacze i puszki. – Ich ilość, a jest to parę tysięcy sztuk, pozwoli na wyposażenie wszystkich domów, które najbardziej ucierpiały wskutek powodzi – mówi Krzysztof Lis, rzecznik prasowy firmy. Łączna wartość rynkowa przekazanych dóbr wynosi 55 tys. zł.
– Dziękujemy wszystkim, którzy brali i biorą udział w programie LULI, szczególnie Andrzejowi Królowi za pomysł oraz firmie Schneider Electric Polska w Warszawie za przekazanie produktów z 75% rabatem – dodaje Lis. Dzięki zaangażowaniu pracowników firmy 160 rodzin otrzyma niezbędne w tych trudnych chwilach wsparcie materialne.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze