Artykuł sponsorowany
Startuje kampania „Ja Małopolska” – takiej promocji regionu jeszcze nie było.
Zamiast koncentrować się wyłącznie na pięknych krajobrazach, „Ja Małopolska” pokazuje pozytywne cechy mieszkańców województwa, którzy będą mogli przetestować swoją wiedzę, kreatywność… i zdolność do współpracy. W organizowanym konkursie Małopolanie walczą o nagrody nie tylko dla siebie, ale i swojego powiatu.
– “Ja Małopolska” to uniwersalne hasło, z którym może zidentyfikować się każdy. Podkreśla, że nasz region to nie tylko teren, ale przede wszystkim wspólnota mieszkańców – mówi Marek Sowa Marszałek Województwa Małopolskiego.
Kampania Województwa Małopolskiego składa się z dwóch etapów. Pierwszy to konkurs internetowy, drugi – Małopolskie Kino Letnie. Kampania startuje 11 czerwca – wtedy właśnie rusza etap internetowy, który potrwa do 2 lipca. Na uczestników na stronie www.jamalopolska.pl czeka quiz sprawdzający wiedzę o regionie i władzach samorządowych oraz dwa kreatywne zadania: przesłanie zdjęcia lub filmu ukazującego piękno regionu, z którego dany uczestnik pochodzi. Warto zajrzeć także na Fanpage Małopolski na Facebooku (https://www.facebook.com/lubiemalopolske), gdzie na bieżąco podsumowywana będzie rywalizacja między uczestnikami i powiatami.
– Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców Małopolski do zabawy. Pokażcie jak wspaniali i kreatywni ludzie tworzą sukces naszego regionu. Trzymam kciuki za wszystkich uczestników! – kontynuuje Marszałek Sowa.
Ważnym aspektem kampanii jest nauka poprzez zabawę. Województwo Małopolskie – pomysłodawca i organizator, zamierza pokazać, jak ważną rolę w budowaniu regionalnej wspólnoty odgrywa samorząd.
Rywalizacja małych ojczyzn
Nowoczesne smartwatche Samsung Gear 2 Neo oraz zestawy gadżetów to nagrody dla osób, które zdobędą najwięcej punktów w konkursie. Na tym jednak rywalizacja się nie kończy.
Punkty uczestników będą sumowane, dając wynik dla powiatu, w którym mieszkają. Te z najlepszymi wynikami odwiedzi w okresie wakacyjnym Małopolskie Kino Letnie, w ramach którego będzie można nie tylko obejrzeć dobre filmy, ale też wziąć udział w wielu konkursach. Im więcej mieszkańców z danego powiatu weźmie udział w konkursie, tym większe ma on szanse na zwycięstwo. – To zdolności organizacyjne uczestników i ich umiejętność działania w grupie zadecydują o tym, gdzie przyjedzie Małopolskie Kino Letnie. Tak zaplanowana rywalizacja pozwala poczuć się odpowiedzialnym za swoją małą ojczyznę – dodaje Marszałek Małopolski.
Warto dodać, że kampania „Ja Małopolska” wpisuje się też doskonale w ogólnopolskie obchody 25-lecia istnienia samorządu terytorialnego. Przypomnijmy, ćwierć wieku temu, 27 maja, po raz pierwszy w powojennej historii naszego kraju odbyły się wybory samorządowe.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt:
Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego
ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
tel. 12 616 09 55
tel. 501 116 790
fax: 12 430 02 54
e-mail: bprasowe@malopolska.mw.gov.pl
Zobacz także:
Strona Ja Małopolska – www.jamalopolska.pl
Fanpage Małopolska – https://www.facebook.com/lubiemalopolske
Film promujący kampanię „Ja Małopolska” – https://www.youtube.com/watch?v=esKD2RH0d2k
Film promujący konkurs „Ja Małopolska” – https://www.youtube.com/watch?v=oqE7Zn-6IcY
{jcomments off}