Teledysk do piosenki „Potrzebujesz mnie, więc jestem”, zrealizowany przez naszą redakcję dla Stowarzyszenia Res Sacra Miser, może zyskać miano najlepszej kampanii zachęcającej do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Taki konkurs już po raz trzeci zorganizował Tygodnik Newsweek i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Nasze nagranie zostało zakwalifikowane w kategorii Internet.
W innej konkursowej kategorii o głosy walczy też plakat Stowarzyszenia. Głosowanie internetowe właśnie się rozpoczęło. Najbardziej kreatywne kampanie reklamowe zostaną wybrane w ośmiu kategoriach: plakat lokalny, plakat ogólnopolski, internet, prasa lokalna, prasa ogólnopolska, spot i radio – spot oraz akcje specjalne. Oceny dokonają najpierw internauci na stronie www.jedenprocent.newsweek.pl. W każdej z kategorii wytypowanych zostanie pięć najlepszych kampanii, a informacje o nich będą opublikowane w Newsweeku. Potem na półfinalistów wyłonionych w internetowym głosowaniu będą głosować jurorzy. Organizatorzy konkursu chcą w ten sposób podnosić świadomość społeczną na temat możliwości i sposobu przekazania swojego 1% na rzecz różnych organizacji, a jednocześnie pokazać organizacjom, że warto się starać i poszukiwać najlepszych dróg dotarcia do płatników podatków. – Chcemy nagrodzić tych, którzy mają, zdaniem jury i internautów, najlepszy pomysł i najbardziej się starają – podkreśla Newsweek.
A pomysłowości nie można odmówić Stowarzyszeniu Res Sacra Miser z Olkusza. To z jego inicjatywy powstała piosenka „Potrzebujesz mnie, więc jestem”. W jej realizację włączyła się nasza redakcja. Utwór zaśpiewało czworo przyjaciół Stowarzyszenia, a „Przegląd” nagrał teledysk, który promuje akcję „1%” i w skrócie ukazuje pracę Stowarzyszenia z dziećmi. – To jedynie wycinek naszej działalności, ale wszystkiego nie zdołaliśmy w tych kilku minutach pokazać – podkreśla Mateusz Wysocki, wiceprezes Stowarzyszenia. To nie jedyna inicjatywa organizacji. W planach był także koncert, którego jednak nie udało się zrealizować. Powstał natomiast plakat, który można znaleźć na terenie powiatu, zachęcający do wpłacania 1 procenta podatku właśnie na rzecz tej organizacji. I on także został zakwalifikowany do konkursu – w kategorii Plakat lokalny.
Teledysk już od lutego można oglądać na stronach „Przeglądu Olkuskiego” i Stowarzyszenia. A teraz można głosować w internetowym konkursie Nesweeka. Jeśli popierasz akcję Res Sacra Miser i „Przeglądu Olkuskiego”, wejdź na
http://jedenprocent.newsweek.pl/ i oddaj głos!
Na plakat możesz zagłosować tutaj: http://jedenprocent.newsweek.pl/
[quote name=”bercik”]gites![/quote]
i w pyte
Gratulacje! Dobra robota! Jestescie potrzebni temu miastu!
gites!