paragraf wypadek

80-kilkuletni mężczyzna i 70-kilkuletnia kobieta, prawdopodobnie małżeństwo, to ofiary tragicznego wypadku, do jakiego doszło w niedzielę w okolicach ronda na Mazańcu. Pijany sprawca uciekł z miejsca zdarzenia.

– Patrol policji jadący do Izby Wytrzeźwień w Jaworznie zauważył na wysokości wjazdu na ul. Parkową leżące dwa ciała. Funkcjonariusze wezwali karetkę pogotowia, osoby te nie dawały oznak życia. Ustalono też świadka zdarzenia. Policja powiadomiła wszystkie patrole, że wypadek prawdopodobnie spowodował kierowca czerwonego BMW.  Po około kwadransie zauważono taki samochód w rejonie ogródków działkowych przy ul. Żuradzkiej. Policjanci ruszyli w pościg. W samochodzie było dwóch mężczyzn. Kierowca, 22-letni olkuszanin, miał w organizmie 2,4 promila, pasażer nieco więcej. Obydwaj zostali zabrani na badanie krwi. Kierowcę zatrzymano jako potencjalnego sprawcę zdarzenia – mówi rzecznik prasowy olkuskiej policji, mł. asp. Marcin Dzięcioł.

Ze wstępnych ustaleń wynika, że kierowca jechał ul. Czarnogórską w stronę ul. Żuradzkiej. Za popełnione przestępstwo grozi mu do 12 lat pozbawienia wolności.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
67 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
obserwator
obserwator
12 lat temu

[quote name=”pięknoduch”]Cały czas myslę co ten chłopaki jego kolega muszą teraz przeżywać. Prawdziwe katusze psychiczne a może i fizyczne ze względu na kaca. Czem prędzej Policja lub prokurator powinien im zapewnić troskliwą opiekę psychologiczną. Tacy młodzi i wrażliwi chłopcy mogliby przecież dodatkowo targnąć się na swoje młode życie, a przecież myśląc perspektywicznie, tak wiele mogą dać naszemu krajowi. Sędzia powinien wykazać się daleko idącą troską i nie przekreslać ich życia zanim je tak naprawdę rozpoczeli. Uważam, że 6 miesięcy dozoru policyjnego w zupełnosci wystarczy. I tak będą pamiętać tak bardzo surową karę do końca życia.[/quote]
Qwerty :, bardzo Cię przepraszam, pomyliłem teksty, miałem na myśli w/wymieniony cytat. Aldona, oczywiście masz rację żeby w naszym społeczeństwie nie było takich ludzi.dzięki za zwrócenie mi uwagi. Przepraszam .

Lauraa
Lauraa
12 lat temu

[quote name=”mario”]tak czytam i czytam wasze komentarze prawie wszystkie popieram ja nie rozumiem tego panstwa chlopak zrobi przykladowo 10 wlaman dostanie 12 lat a dwoch debili zabije dwoje ludzi i dostaja tyle samo jaka to jest sprawiedliwosc za zabojstwo umysle grozi 25 nawet dozywocie to dlaczego jezeli jechal na gumisiowym gazie zapieprzal , spieprzyl z miejsca wypadku nie udzielil p.pomocy i zabil dlaczego ma dostac 12lat powinien dostac kulke w leb albo dozywocie mowia jakie nasze prawo jest sprawiedliwe a g***no jest sprawiedliwe idiotow takich jak oni nagradzaja a innch kaza ja jestem za dozywociem dla nich powinno byc oko za oko..[/quote]

Jestem za!!! Oko za Oko, Ząb za Ząb!!!

Aldona
Aldona
12 lat temu

[quote name=”qwerty”]Na pewno nie jeżdżę samochodem gdy mam ponad 2 promyki we krwi 😳 A Ty co obserwator wsiadasz za kółeczko wtedy i rozbijasz się po Olkuszu autem ? Niech zgniją w pierdlu – tego im życzę.
Pięknoduch PIĘKNIE wypunktował w swoim komentarzu wszystko, niestety niezrozumianym przez 90% tu udzielających się. Nie trzeba tu nic więcej pisać.

[quote name=”obserwator”][quote name=”qwerty”]Pod ścianę z takimi, bez sądu, bez wyroku – po co ?[/quote]
To cytat poprzedniej wersji ” qwerty” kim jesteś człowieku????( z dnia 2011-10-09 z godz.23:41)[/quote][/quote]

Przecież ma chlop rację o co Ci chodzi? Oby mniej takich ludzi jak ci dwaj w naszym społeczeństwie.

qwerty
qwerty
12 lat temu

Na pewno nie jeżdżę samochodem gdy mam ponad 2 promyki we krwi 😳 A Ty co obserwator wsiadasz za kółeczko wtedy i rozbijasz się po Olkuszu autem ? Niech zgniją w pierdlu – tego im życzę.
Pięknoduch PIĘKNIE wypunktował w swoim komentarzu wszystko, niestety niezrozumianym przez 90% tu udzielających się. Nie trzeba tu nic więcej pisać.

[quote name=”obserwator”][quote name=”qwerty”]Pod ścianę z takimi, bez sądu, bez wyroku – po co ?[/quote]
To cytat poprzedniej wersji ” qwerty” kim jesteś człowieku????( z dnia 2011-10-09 z godz.23:41)[/quote]

obserwator
obserwator
12 lat temu

[quote name=”qwerty”]Pod ścianę z takimi, bez sądu, bez wyroku – po co ?[/quote]
To cytat poprzedniej wersji ” qwerty” kim jesteś człowieku????( z dnia 2011-10-09 z godz.23:41)

pięknoduch
pięknoduch
12 lat temu

Jak widać pojęcie ironii jest nieznane dla tych co wstawiali minusy. Plusów nie ma, bo chyba tylko jedna osoba wie o co chodzi w moim komentarzu.Niestety ten ironiczny tekst może okazać się brutalnie prawdziwy. Jak się okazuje jest wielu, którzy za ten dramat winią takie osoby jak:Pana Alkohola, Panią Brawurę, Panią Głupotę, Panią Nieobecność Chodnika. Wystarczy wejść na komentarze w Gazecie Krakowskiej. Sami współczujący tylko, że nie tym, którym należy się współczucie. Są tam idiotyczne pytania, a jak byś pisał, gdyby ktoś z twojej rodziny spowodował takie zdarzenie? A co to ma do rzeczy czy to ktoś z rodziny czy z poza niej.To zrobili ludzie ludziom i powinni ponieść tego surowe konsekwencje i nie w celach wychowawczych, ale jako słuszne wyrządzenie dolegliwości sprawcy, moralne zaośćuczynienie rodzinie ofiar i dla odstraszenia innych ewentualnych naśladowców. Bo taka jest prawdziwa i jedynie skuteczna rola jakiejkolwiek kary. Na wychowanie jest już za późno. Jasno i już bez ironi

qwerty
qwerty
12 lat temu

Chyba nie wszyscy wyczuli ironii ! o zgrozo… .

[quote name=”pięknoduch”]Cały czas myslę co ten chłopaki jego kolega muszą teraz przeżywać. Prawdziwe katusze psychiczne a może i fizyczne ze względu na kaca. Czem prędzej Policja lub prokurator powinien im zapewnić troskliwą opiekę psychologiczną. Tacy młodzi i wrażliwi chłopcy mogliby przecież dodatkowo targnąć się na swoje młode życie, a przecież myśląc perspektywicznie, tak wiele mogą dać naszemu krajowi. Sędzia powinien wykazać się daleko idącą troską i nie przekreslać ich życia zanim je tak naprawdę rozpoczeli. Uważam, że 6 miesięcy dozoru policyjnego w zupełnosci wystarczy. I tak będą pamiętać tak bardzo surową karę do końca życia.[/quote]

pięknoduch
pięknoduch
12 lat temu

Cały czas myslę co ten chłopaki jego kolega muszą teraz przeżywać. Prawdziwe katusze psychiczne a może i fizyczne ze względu na kaca. Czem prędzej Policja lub prokurator powinien im zapewnić troskliwą opiekę psychologiczną. Tacy młodzi i wrażliwi chłopcy mogliby przecież dodatkowo targnąć się na swoje młode życie, a przecież myśląc perspektywicznie, tak wiele mogą dać naszemu krajowi. Sędzia powinien wykazać się daleko idącą troską i nie przekreslać ich życia zanim je tak naprawdę rozpoczeli. Uważam, że 6 miesięcy dozoru policyjnego w zupełnosci wystarczy. I tak będą pamiętać tak bardzo surową karę do końca życia.

emma
emma
12 lat temu

Oko za oko, ząb za ząb,śmierć za śmierć, gdyby obowiązywała taka zasada więcej takich durnych ludzi by się zastanowiło nad swoim zachowaniem, a że w Polsce prawa nie ma to hulaj dusza piekła nie ma, a jak nie to taki jeden burak z drugim powinien trafić w ręce ludzi, Ci napewno wymierzyli by im sprawiedliwą karę!!!

park
park
12 lat temu

[quote name=”Mieszkaniec”]Aby uniknąć takich nieszczęśliwych wypadków, na ul. Czarnogórskiej przydałby się chodnik, przynajmniej z jednej strony, albo jakieś progi zwalniające. A i jak wcześniej wspomniano ograniczenie prędkość do 40km/h to też dobry pomysł.[/quote]
Aby uniknąć takich zabójstw, bo nie był to wypadek, należałoby zaostrzyć kary dla durniów, którzy po wódzie wsiadają za kierownicę. Baran zionący promilami w stężeniu 2,4 rozjedzie ludzi i na chodniku i na przejściu i w przydomowym ogródku. Ograniczenie prędkości to także lichutki półśrodek, bo te prymitywy za punkt honoru poczytują sobie ich nieprzestrzeganie. Jeśli porządnie nie dostaną w d… to żadne kontrole policyjne i drogowe kodeksy nic nie pomogą.

bluealmonds1313
bluealmonds1313
12 lat temu

Czowieku, o czym Ty bredzisz? Żeby zdania nie potrafić sklecić?!?! [quote name=”anek 66″][quote name=”kacper”]tylko tego ml-a juz nie ma ;] haah i co zazdrośc dupe ściska bo Ty takiego nie masz ;] to ze ktos ma fajne auto to juz palant ?[/quote]
Brak słów do tego infantynego komentarza(choć nie wiem czy autor słów zna pojęcie „Infantylny”…bo taki z niego cieć malinowy)[/quote]

mario
mario
12 lat temu

tak czytam i czytam wasze komentarze prawie wszystkie popieram ja nie rozumiem tego panstwa chlopak zrobi przykladowo 10 wlaman dostanie 12 lat a dwoch debili zabije dwoje ludzi i dostaja tyle samo jaka to jest sprawiedliwosc za zabojstwo umysle grozi 25 nawet dozywocie to dlaczego jezeli jechal na gumisiowym gazie zapieprzal , spieprzyl z miejsca wypadku nie udzielil p.pomocy i zabil dlaczego ma dostac 12lat powinien dostac kulke w leb albo dozywocie mowia jakie nasze prawo jest sprawiedliwe a g***no jest sprawiedliwe idiotow takich jak oni nagradzaja a innch kaza ja jestem za dozywociem dla nich powinno byc oko za oko..

mario
mario
12 lat temu

[ostatnio o 23 na orlenie staly az 4 radiowozy i sobie gadali ale nie no cos ty miasto patroluja hah

Krzysztof 2.
Krzysztof 2.
12 lat temu

Wiecie co? Dokładnie przeczytałem : 12 lat więzienia ??? Za ŚWIADOME MORDERSTWO DWOJGA LUDZI??? Toż to komedia polska. Przecież pijak wiedział ,że siada za kierownice, wiedział że po pijanemu ” zdobywa świat „, wiedział że jest najbardziej mądrym i odważnym ziemianinem – to jest świadome działanie. KARA MUSI BYĆ ODPOWIEDNIA DO WINY.A pewnie ten drugi pijak -pasażer jeszcze podsycał go do takiego działania.DOŚĆ PIJAKÓW I BRAWURY.

sylwek
sylwek
12 lat temu

no jezdzi troche lepszym autem;] haha na 40sto latek hahahah jak dla was 25latek ma 40lat to spoko geje heheh ;] oplem łajzy

anek 66
anek 66
12 lat temu

[quote name=”kacper”]tylko tego ml-a juz nie ma ;] haah i co zazdrośc dupe ściska bo Ty takiego nie masz ;] to ze ktos ma fajne auto to juz palant ?[/quote]
Brak słów do tego infantynego komentarza(choć nie wiem czy autor słów zna pojęcie „Infantylny”…bo taki z niego cieć malinowy)

gosc
gosc
12 lat temu

gdzie policja???? a może ktoś by po nich zadzwonił -to by przyjechali!!! nie jeden z was boi sie wykręcic numeru dlatego że lepiej nic nie widzieć a potem pretensje !!!! ZNIECZULICA ale gadać to potraficie dużo za dużo!!! od razu mówie że nie jestem z policji!!! Kondolencje dla rodziny…

bolo
bolo
12 lat temu

[quote name=”jangol”][quote name=”geriatra jarka”][quote name=”kacper”]tylko tego ml-a juz nie ma ;] haah i co zazdrośc dupe ściska bo Ty takiego nie masz ;] to ze ktos ma fajne auto to juz palant ?[/quote]

Palantem się jest ze względu na zachowanie a nie auto.Palantem na drodze można być również na skuterze,a ML faktycznie fajny jest..był! To za kierownicą jakiego auta teraz mamy tego KIEROWCĘ?[/quote]
Bentleyem chciałbyś się przewieść ? Mistrzu klawiatury …[/quote]

do kogo pite bo nie ogarniam

silvox
silvox
12 lat temu

Właśnie – czym teraz szaleje szofer z MLa ? ? Bo go faktycznie nie widać – czyżby ML zakończył żywot na złomowisku po spotkaniu z jakimś drzewem ??
A jeździł nim nie 20- to ale 40 -to latek …
Co do policji – ostatnio ich radiowóz jest schowany często za murem cmentarza .. suszą wlot od Katowic, ale czemu ?? Skoro jest dwupasmówka, nie ma żadnych obiektów przy drodze a jakiś palant wstawił ograniczenie 50 !!!
Kiedy policja weźmie się za ulicę Szpitalną ?? Sławkowską !! Zakaz zatrzymywania jest a przejechać nie można – koło Biedronki choćby !!
Kiedy znikną z naszych ulic [b]TIR[/b]y ?? Dziś o 17:27 z ul. Króla Kazimierza wyjeżdżał [b]TIR[/b] na ul Kościuszki !! Co na to policja ??? Po wiadukcie sobie jeżdżą, bo po co objeżdżać miasto. Na OM stoją, chociaż w obszarze zabudowanym nie wolno – [b]GDZIE JEST POLICJA ? ? ?[/b]

Zacznijcie coś robić w tym mieście, bo strach z domu wychodzić !!!

jangol
jangol
12 lat temu

[quote name=”geriatra jarka”][quote name=”kacper”]tylko tego ml-a juz nie ma ;] haah i co zazdrośc dupe ściska bo Ty takiego nie masz ;] to ze ktos ma fajne auto to juz palant ?[/quote]

Palantem się jest ze względu na zachowanie a nie auto.Palantem na drodze można być również na skuterze,a ML faktycznie fajny jest..był! To za kierownicą jakiego auta teraz mamy tego KIEROWCĘ?[/quote]
Bentleyem chciałbyś się przewieść ? Mistrzu klawiatury …

kasienka
kasienka
12 lat temu

[quote name=”sylwek”]W nORWEGI TAK JEST PROSGI CO 50M NAWET SIE ROZPĘDZIĆ NIE DA 🙂 A ZA PRĘDKOŚC MOŻNA NAWET ODŚIADKE ZALICZYĆ ! I SPOKOJ NA DROGACH PIĘKNY 🙂 A U NAS POWINNO BYĆ JAK W DĄBROWIE NIE RAZ POLICJA NA ŚWIATŁACH STOI I CI CO NA CZERWONYM TO DMUCHAJĄ KTO MA FARTA TO PRZEJEDZIE ;][/quote]

Troche przesadziles. Progi sa ale nie wszedzie i nie co 500m. Przejscia dla pieszych podwyzszone,ze trzeba zwolnic,to jest dobre rozwiazanie.

geriatra jarka
geriatra jarka
12 lat temu

[quote name=”kacper”]tylko tego ml-a juz nie ma ;] haah i co zazdrośc dupe ściska bo Ty takiego nie masz ;] to ze ktos ma fajne auto to juz palant ?[/quote]

Palantem się jest ze względu na zachowanie a nie auto.Palantem na drodze można być również na skuterze,a ML faktycznie fajny jest..był! To za kierownicą jakiego auta teraz mamy tego KIEROWCĘ?

FRANK Mazaniec
FRANK Mazaniec
12 lat temu

co do naszego rąda kochanego zwrócicie uwage co młodzi nie rozsądni robią gdy popruszy śnieg . znaleźli sobie idealne miejsce na nauke drivtu czy jak to inaczej sie mówi „KONTROLOWANEGO POŚLIZGU” (wiem powiecie mi zaraz co ja moge wiedzieć skoro mam prawko od kilku miesięcy…) ale widziałem już wiele wypadków i nie mam zamiaru uczestniczyć w żadnym ani przekraczać prędkości już nie jeden kierowca jadący z krakowa mnie wyzywał że jade jak baba czy ciota ale ja chce jeździć bespiecznie !!!! dla mnie nie liczy sie czas lecz bezpieczeństwo dotarcia do celu a jak niektórzy moi koledzy jeżdżą bezcelowo po mieście żeby sie powozić czy poszpanować to nie ma sensu chce jeździć szybko czy szpanować to wypad na tor !!!! a nie na ulice !!!

lolita
lolita
12 lat temu

[quote name=”delfi”](moderacja), ktoś kto świadomie wsiada do samochodu po pijaku jest potencjalnym mordercą,ale jeden z drugim nie myślą o tym, że przez swoje bezmyślne zachowanie mogą odebrać komuś życie i jak na ironię zazwyczaj taki (moderacja) jeden z drugim wyjdą z takiego wypadku bez szwanku,a komuś zabierają najdroższe istoty.Dla takich ludzi nie ma żadnego usprawiedliwienia, zasługują na najgorszą karę!!![/quote]

Najgorsze w tym wszystkim to to, że mógł to być kazdy…
Kiedyś wracajac z pracy wlasnie w okolicy ronda jechal jakis wariat sportowym samochodem takim typowym na wyścigi i okrazal sobie to rondo kilka razy z niesamowia predkoscia, huk był niesamowity a ja bałam się tylkoo to zeby sie wyrabial na zakrecie… Uwierzcie mi serce miałam w gardle.

obserwator
obserwator
12 lat temu

Wiecie co, tak poczytałem wszystkie komentarze i napisze co myślę.Jeżdżę już ponad 20 lat i widzę że co drugi 20-lub ponad 20 latek jest pijany lub na kacu , w ogóle nie trzyma się prędkości,jeśli ulica zabudowana a nie ma nikogo to tnie nawet 150 km/h, a za chwilę dzieciak z furki wyjdzie i po nim. To samo na Mazańcu leśnym, na zakrętach. LUDZIE- W POLSCE NIE MOŻNA JECHAĆ SZYBCIEJ JAK 70 KM/GODZINĘ- BO NIE MAMY TAKICH DRÓG( chcecie gówniarze pojeździć ?to na płatnej autostradzie próbujcie). Policjo, u7żywajcie częściej swoich radarów i alkoholomierzy – też zarobicie, a tych pijanych łbów wcale minie żal-dożywocie.

sylwek
sylwek
12 lat temu

W nORWEGI TAK JEST PROSGI CO 50M NAWET SIE ROZPĘDZIĆ NIE DA 🙂 A ZA PRĘDKOŚC MOŻNA NAWET ODŚIADKE ZALICZYĆ ! I SPOKOJ NA DROGACH PIĘKNY 🙂 A U NAS POWINNO BYĆ JAK W DĄBROWIE NIE RAZ POLICJA NA ŚWIATŁACH STOI I CI CO NA CZERWONYM TO DMUCHAJĄ KTO MA FARTA TO PRZEJEDZIE ;]

kacper
kacper
12 lat temu

tylko tego ml-a juz nie ma ;] haah i co zazdrośc dupe ściska bo Ty takiego nie masz ;] to ze ktos ma fajne auto to juz palant ?

Michałek
Michałek
12 lat temu

[quote name=”Łukasz .”]Kara śmierci? hmm-znam gorsze przewinienia za które nie każe się śmiercią. Po to żyjemy w państwie prawa na szczęście żeby takie (moderacja) jak te które się tu spuszczają nad sprawą nie znając szczegółów nie mogły ferować swoich wyroków.[/quote]

Witam i własnym oczom nie wieżę !!! Gorsze przewinienie niż morderstwo! Łukaszku prosta sprawa ,,ukopcony” i pijany (moderacja) zabił 2 ludzi !!! Jakie szczegóły co ty wypisujesz, może jeszcze będziesz go bronił 😮

geriatra jarka
geriatra jarka
12 lat temu

Po Olkuszu jeździ kilku naprawdę niezłych palantów. Jednym z nich kierowca w ML-u z rej…… .XL. Jakieś inne typy?

Ella
Ella
12 lat temu

Czemu ludzie nie zglaszaja policji takich wariatow. Kary za przekroczenie predkosci powinny byc wysokie i kilka mandatow powinno grozic utrata prawojazdy, moze wtedy beda sie bac . Na ulicy Czarnogorskiej i Mazaniec nie brakuje szalonych kierowcow, policja powinna cos zrobic.
W taki sposob zginac? Spokojni ludzie spacerujac…. jak musi to przezywac ich rodzina i dzieci.
Dozywocie!

frik
frik
12 lat temu

Jest spoleczne przyzwolenie na alkohol – takie sa fakty …

Dla przykladu … Wystarczy rano w poniedzialek poustawiac patrole policji na drogach wyjazdowych z osiedla slowiki, czy os. mlodych, tak aby kazdy jadacy samochodem do pracy musial dmuchnac – efekty – 25 % do roboty by nie poszla drugie 25% zmuszona by byla jechac autobusem …. takie sa fakty … Sam od wielu lat walcze z choroba alkoholowa i wiem z czym to sie je i jak rozpoznac kogos wczorajszego …

Raz tylko widzialem taka akcje na al. 1000-lecia jakies 3 lata temu i gratuluje policji w Olkuszu.

FRANK Mazaniec
FRANK Mazaniec
12 lat temu

gdzie policja pytacie sie zapewne na krzu w pubie …
wiecie progi zwalniające co 50 metrów ale pomyślcie też o mieszkańcach np takich co jeżdżą codziennie po 2 -3 razy do miasta jak suta niszczeją i wgl ..

Swiadek
Swiadek
12 lat temu

Wedłóg mnie wystarczyły by progi zwalniające srednio co 50 m na kazdej ulicy w strefie zabudowanej

czytelnik
czytelnik
12 lat temu

[quote]
Widzialem wiele razy szalejącego po Olkuszu gościa w czerwonej BEEMCE, widuję codziennie mnóstwo INNYCH ŚWIRÓW, mam pytanie GDZIE WTEDY JEST POLCJA???!!![/quote]

policja jeździ po Olkuszu dopiero ok g. 23:00-2:00

Henia
Henia
12 lat temu

.
(moderacja)

Henia
Henia
12 lat temu

.
(moderacja)

Wacek
Wacek
12 lat temu

Wyrazy współczucia dla pogrążąnej w smutku rodziny .Nasuwa sie mysl kiedy wladze powiatu i miasta dogadaja sie kto wykona remnt drogi lu.parkowej

Piotr
Piotr
12 lat temu

(moderacja)

delfi
delfi
12 lat temu

(moderacja), ktoś kto świadomie wsiada do samochodu po pijaku jest potencjalnym mordercą,ale jeden z drugim nie myślą o tym, że przez swoje bezmyślne zachowanie mogą odebrać komuś życie i jak na ironię zazwyczaj taki (moderacja) jeden z drugim wyjdą z takiego wypadku bez szwanku,a komuś zabierają najdroższe istoty.Dla takich ludzi nie ma żadnego usprawiedliwienia, zasługują na najgorszą karę!!!

zbulwersowana
zbulwersowana
12 lat temu

do Znafcy: dobra konkluzja – tylko on tak zapiepszał że nie sposób było dostrzec rejestracji, dodatkowo szłam tym wiaduktem z 3 mies. synkiem, który strasznie się wystraszył huku silnika!!!i długo go nie mogłam uspokoic i siebie też !już tamtędy nie chodzę!
Do Michaela: ty chyba jesteś kolegą tych półgłówków?

FRANK Mazaniec
FRANK Mazaniec
12 lat temu

Mieczysława-Teresa
znak nic nie pomoże ale przydał by sie większy owszem ja jestem za tym by namalowali linie kontrole są policja jest tu 2 razy w tygodniu po około 20-40 min wiem bo wystarczy że z okna spojrze i ich widze na Parkowej to by sie przydała nowa droga a co do niebespiecznych ulic popatrzcie też na ul. Kamyk też jest niebespieczna już 2 razy zostałem zachacony lustarkiem … ale o tym sie nie mówi … owszem ta dzielnica jest bardzo spokojna ale ile niebespiecznych rzeczy w sobie kryje ale o tym nie mówi sie jestem za tym by ktoś sie nareszcie zainteresował infrastrukturą tej dzielnicy i trzeba by wstawić minimum 4 lustra pomocnicze w tej dzielnicy

Mieczysława-Teresa
Mieczysława-Teresa
12 lat temu

Do komentarza: #21 Arabijka 2011-10-10 16:06
Przypuszczam, że da.
Jeśli bije po kieszeni to wraca rozsądek. Ale musi być z całą stanowczością taki mandat, łącznie z punktami karnymi.
Pamiętam przed laty na Alei Tysiąclecia w rejonie Fabryki Emalii przy surowych mandatach każdy kierowca zwalniał i przykładnie jechał nakazaną 40-ką.
Teraz policja zaniechała stawania tam, ale wielkiego „szaleństwa jazdy” raczej nie widać.
Nasze społeczeństwo nauczyło się zbyt pobłażać p[ijącym i młodym za kierownicą i wogóle.
Też optuję za chodnikami na tej ulicy i…..koniecznie na ulicy Parkowej. Tam naprawdę piesi są potencjalnie zagrożeni.
A na ul. Mazaniec apeluję do kompetentnych władz: postawcie wielokrotne znaki ograniczenia szybkości i zakazy wyprzedzaniai!!!! , koniecznie od czasu do czasu kontrole.

FRANK Mazaniec
FRANK Mazaniec
12 lat temu

[quote name=”frik”]Chlopaki dostana teraz maks 12 lat z silownia telewizja papu za darmo, nie opodatkowani … Jedyne co mozna zrobic to lazic w grupach, zorganizowac sie i dzwonic na kazdego … Ale komu sie chce ? Temat ucichnie do kolejnej tragedii …[/quote]

frik ja mam jedno zdanie owszem możę to być drastyczne ale często jestem we francji i jak by odgapić troche od naszych sąsiadów było by bespieczniej ! powstawiać kupe fotoradarów spokojnie na samym wiadukcie mogło by być ich z 8 na mazańcu też poprostu wszędzie można je dać poprawiło by sie moim zdaniem bezpieczeństwo aczkolwiek z drugiej strony …

FRANK Mazaniec
FRANK Mazaniec
12 lat temu

a jeszcze jedno ktoś z sąsiedźtwa mówił mi że podobno ta BMKA bywł ścigana i podczas pościgu to sie tało aczkolwiek nie wiem czy to prawda w każdym bądź razie słyszłąme to od 5 różnych osób

FRANK Mazaniec
FRANK Mazaniec
12 lat temu

Drodzy nie wiem czy wiecie ale na ulicy mazaniec jest ograniczenie do 40 a na czanogórskiej jeśli sie nie myle to było 30 a ulica parkowa no kur****a mać ludzie przecież ul. parkowa nie da sie szybko jechać bo jaka jest ta droga chyba że ktoś jest kompletnym idiotą a takich osób w naszym mieście nie brakuje co do patroli niewiem czy zauważyliście na czarnogórskiej na rądzie czasem stoją schowani tam za siadką a na mazańcu stoją koło przystanku jestem mieszkańcem ul. Mazaniec i wiem co sie tu wyrabia nie mówiąc już co sie tu dzieje po godzinie 23…młodi robili sobie wyścigi i wykorzystywali znaki które były urzywane przez drogowców podczas remontu wracając do sprary robda nie ma żadnego przejścia dla pieszych powinni zbudować na tym rondzie 2 wysepki jedną na żuradźkiej a drugą na parkowej i linie pomalować oraz przwjście nie mówiąc o lustrach pomocniczych w tej części miasta… a co do wiaruktu był bym za tym by wstawić fotoradary bo ludzie tam szaleją za bardzo !!!!

frik
frik
12 lat temu

Chlopaki dostana teraz maks 12 lat z silownia telewizja papu za darmo, nie opodatkowani … Jedyne co mozna zrobic to lazic w grupach, zorganizowac sie i dzwonic na kazdego … Ale komu sie chce ? Temat ucichnie do kolejnej tragedii …

Arabijka
Arabijka
12 lat temu

[quote name=”Mieczysława-Teresa”]….bo ulica Żuradzka, Parkowa, Czarnogórska, Mazaniec powinna mieć ograniczenie szybkości do 40 km. To przecież ulice prawie jak osiedlowe. Postawić proszę częściej patrole policyjne drogówki, posypią się mandaty (chociaż po 200 zł) to kierowcy nauczą się respektu.

Wybacz, ale co da stawianie ograniczeń? Na Chrzanowskiej drodze koło Żurady też są znaki, a jeżeli ktoś nie skręca do Witeradowa albo Zurady nikt nie zwalnia, w tamtym roku tez było tam sporo wypadków, nawet śmiertelnych. Policjantów nie ma tu co obwiniać, bo jak to już niektórzy mówili, nie jest możliwe wyłapanie wszystkich pijaków.

park
park
12 lat temu

[quote name=”Michael”]wszyscy bylismy mlodzi i wszyscy szalelismy… Wieszacie psy na mlodziez a sami pewnie nie lepiej sie zachowujecie na drodze! ….. i Mlodego chłopaka.[/quote]
Czy ty jesteś przy zdrowych zmysłach? Ten „Młody chłopak”, którego tak absurdalnie tłumaczysz, to morderca dwojga ludzi i żadne smutne p***rzenie, jak to „wszyscy byliśmy młodzi i szaleliśmy” nie jest w stanie tego faktu zmienić. Nachlali się, siedli za kółko, dokonali zbrodni i powinni nie wyjść z mamra przez najbliższe kilkanaście lat. Kretynów należy bezwzględnie eliminować. To zdarzenie nie było nieszczęśliwym wypadkiem, tylko zrealizowanym przez bezmózgowców zaabójstwem. Pijesz – nie jedziesz i koniec! Inaczej byś śpiewał, gdyby na drodze leżał martwy twój syn i jego dziewczyna wracający do domu z randki, albo twoi rodzice, a nie para anonimowych staruszków.

Mieszkaniec
Mieszkaniec
12 lat temu

Aby uniknąć takich nieszczęśliwych wypadków, na ul. Czarnogórskiej przydałby się chodnik, przynajmniej z jednej strony, albo jakieś progi zwalniające. A i jak wcześniej wspomniano ograniczenie prędkość do 40km/h to też dobry pomysł.

Ania
Ania
12 lat temu

a czy widziałeś wariatow jak w pobliżu jest policja, bo ja nie!!!. A ludzie narzekają, ale jakby trzeba było powiedzieć to co widzieli, to wtedy NIE WIEM, NIE WIDZIAŁEM [quote name=”mil”][quote name=”Kibic”]….mam pytanie GDZIE WTEDY JEST POLCJA???!!![/quote]

Jak to gdzie? Suszą na Katowice, albo na Kraków, albo na Wolbrom. To najszybszy sposób zarobku.[/quote]