Po wielu latach oczekiwań pacjenci korzystający z usług Miejsko-Gminnego Centrum Medycznego WOL-MED oraz Miejsko-Gminnego Centrum Stomatologii w Wolbromiu, świadczących usługi medyczne w budynku przychodni przy Skalskiej 22 doczekali się poprawy komunikacji telefonicznej z ośrodkiem. W związku ze zmianą operatora i przyłączeniem nowej centrali telefonicznej będą dostępne dwa dodatkowe numery telefonów, pod które będzie można dzwonić, aby zarejestrować się do lekarza.
Każdy, kto próbował się dodzwonić do przychodni w Wolbromiu, zwłaszcza w sezonie zwiększonej zachorowalności, dobrze wie, że dotąd było to zadanie dość karkołomne. Dwa oferowane przez tę część wolbromskiego ośrodka zdrowia numery telefonu przeważnie są zajęte. Ostatnio ogłoszono jednak, że będzie lepiej. W przychodni została bowiem wreszcie uruchomiona nowa cyfrowa centrala telefoniczna. Oprócz dotychczas funkcjonujących, nieustannie „oblężonych” numerów dla pacjentów: 32 6441 029 oraz 32 6441 274, można już wykręcać również dwa dodatkowe: 32 7065 400 oraz 32 7065 401. Wprowadzono także możliwość automatycznego wybrania numeru wewnętrznego w poszczególnych poradniach i rejestracjach, bez pośrednictwa osoby obsługującej dotąd centralę.
I tak:
aby połączyć się z rejestracją w tzw. poradni dziecięcej na parterze, trzeba wybrać numer wewn. 31
– rejestracja dla dorosłych na I piętrze – wewn. 30
– rejestracja do poradni specjalistycznych na II piętrze – wewn. 53
– laboratorium – wewn. 29
– rejestracja do pracowni diagnostyki obrazowej: RTG, USG, EEG, mammograficznej i densytometrycznej – wewn. 59
– rejestracja do ortopedy – wewn. 48
– gabinety stomatologiczne – wewn. 54 i 58
– sekretariat WOL-MED – wewn. 43
– administracja WOL-MED – wewn. 47
Telefon do funkcjonującej w budynku przychodni specjalistycznej poradni rehabilitacyjnej i gabinetów rehabilitacyjnych REH-MED Wolbrom pozostają bez zmian pod nr 32 0661 172.
Medycy zapowiadają też dalsze udogodnienia, które z pewnością spotkają się z zadowoleniem pacjentów.
SOLIDARYZUJE SIE Z KOLEŻANKAMI W WARSZAWIE I W CAŁEJ POLSCE.Sabrina.
Wolmed do zaorania. Zero organizacji pracy, zero komunikacji z pacjentem. Żaden nowy numer nic nie pomoże dopóki nie zmieni się tam podejście do ludzi
po południu na PORADNI OGOLNEJ I DZIECIECEJ jest jedna pielegniarka W CZASIE przygotowywania danego zabiegu ,wykonywania zabiegu i udokumentowania zabiegu NIE MOZE ODEBRAC TELEFONU. Proces danego zabiegu trwa,czasem długooooo.Jest to charakter pracy bardzo trudny i odpowiedzialny. Szanowni pacjenci prosic o wiecej pielegniarek w godz.popoludniowych bedzie dla wszystkich BEZPIECZNIEJ