Do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych w Inspektoracie ZUS w Olkuszu.

Obsługa klientów w sprawach płatników składek i ubezpieczonych nadal jest dostępna.

Wnioski oraz dokumenty można złożyć w tej placówce na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.

Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

Anna Szaniawska regionalny rzecznik ZUS w województwie małopolskim

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
mike
mike
1 rok temu

Zakratujcie się, zabarykadujcie i jeszcze fosę wykopcie albo zafoliujcie się aby nikt do was się nie mógł dostać podobnie jak do innych urzędów. Aż dziw bierze, że Biedronka czy Lidl potrafią normalnie obsługiwać klientów.