konkurs talentów

Nasza szkoła współpracuje z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji należąc do sieci Szkół Odkrywców Talentów. Oznacza to, że przyczynia się do odkrywania, promocji i wspierania uzdolnień dzieci i młodzieży. W związku z tym 29 maja 2015 r. w naszej szkole odbył się finał Konkursu Talentów.
 W eliminacjach udział wzięli:
 – z klasy 1a: Zuzia Kwiatkowska, Natalia Bukowska, Mateusz Maj (taniec);
 – z klasy 1b: Filip Adamczyk, Arkadiusz Sochacki, Jeremi Kutermach, Jakub Kluczewski (taniec), Iga Krzykawska, Barbara Kowalska, Martyna Ślęzak (śpiew);
 – z klasy 1c: Maria Rutkowska (śpiew), Zofia Banyś, Hanna Kuś (taniec), Katarzyna Sapiechowska (kategoria instrumentalna);
 – z klasy 2a: Aleksandra Kocjan (śpiew);
 – z klasy 2b: Zuzanna Dudzikowska (kategoria wokalno-instrumentalna);
 – z klasy 3a: Julia Karlikowska, Zuzanna Balsamska (taniec), Laura Krzykawska, Maja Fronik (taniec), Vika Karapetyan (taniec), Aleksandra Wilczewska (taniec);
 – z klasy 3b: Szymon Bednarczyk (kategoria instrumentalna), Emilia Kasperkiewicz (taniec), Maja Wojtaszewska (kategoria instrumentalna);
 – z klasy 4a: Daria Syguła (śpiew), Hanna Kaliś, Katarzyna Grabowska (śpiew), Aleksander Trociński (taniec);
 – z klasy 4b: Aleksandra Osuch, Jagoda Sroka (śpiew);
 – z klasy 5b: Ada Kulig, Kaja Tomsia (śpiew), Natalia Miszta, Kinga Świstak (śpiew), Elżbieta Skoczek (śpiew);
 – z klasy 6a: Katarzyna Leśniak (kategoria instrumentalna), Nikola Kopacz, Karolina Kluczewska (kategoria wokalno-instrumentalna)

Zwycięzcami w klasach I – III zostali:
 – w kategorii tanecznej: Mateusz Maj, Emilia Kasperkiewicz;
 – w kategorii instrumentalnej: Maja Wojtaszewska;
 – w kategorii wokalnej: Maria Rutkowska;
 – w kategorii wokalno-instrumentalnej: Zuzanna Dudzikowska

Zwycięzcami w klasach IV – VI zostali:
 – w kategorii tanecznej: Aleksander Trociński;
 – w kategorii instrumentalnej: Katarzyna Leśniak;
 – w kategorii wokalnej: Elżbieta Skoczek;
 – w kategorii wokalno-instrumentalnej: Karolina Kluczewska i Nikolina Kopacz
 Gratulujemy!!!

SP 1 w Olkuszu

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze