Do końca listopada bieżącego roku mieszkańcy gminy Olkusz mogą korzystać z Punktu Obsługi Klienta PGNiG, który zlokalizowano w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu (pokój numer 101). POK czynny będzie w każdy poniedziałek w godz. 9:00 – 16:00.
W tym czasie w małej sali narad olkuskiego magistratu dyżur będą pełnić pracownicy przedsiębiorstwa PGNiG S.A., będącego dostawcą gazu i usług energetycznych do tysięcy domów na terenie miasta i pobliskich miejscowości.
Z inicjatywą utworzenia takiego punktu w ścisłym centrum Olkusza zabiegał burmistrz Roman Piaśnik. – Jeszcze jako radny gminny zwracałem uwagę na to, że brak takiego punktu w Olkuszu jest bardzo uciążliwy dla naszych mieszkańców, którzy nawet z najbardziej błahą sprawą muszą jechać kilkadziesiąt kilometrów lub kontaktować się z gazownią zdalnie. Dzięki rozmowom z kierownictwem spółki udało się wypracować porozumienie. Do końca listopada w siedzibie urzędu w każdy poniedziałek będą obsługiwani klienci gazowni. Jeśli zainteresowanie punktem będzie duże, władze firmy są skłonne utworzyć taki punkt na stałe w naszym mieście – mówi szef miejskiego magistratu.
Punkt Obsługi Klienta wraca do Olkusza po kilku latach nieobecności. Do tej pory mieszkańcy nie mieli możliwości załatwienia spraw osobiście. Musieli korzystać z infolinii, albo jeździć do bliźniaczego punktu w Chrzanowie.
– Oferujemy naszym obecnym i przyszłym odbiorcom gazu pełną obsługę klienta. Na miejscu można otrzymać informacje dotyczące naszych usług i oferty handlowej, skorzystać z doradztwa, zawrzeć i rozwiązać umowę na gaz i usługi energetyczne, a także złożyć reklamację, czy też podać stan licznika. Do dyspozycji klientów są niezbędne formularze, które oczywiście pomagamy wypełnić – informuje Ewa Żak, reprezentantka PGNiG SA.
Pilotażowy Punkt Obsługi Klienta gazowni oferuje pełen zakres obsługi klienta bez możliwości opłacenia rachunków za gaz. Wszystko ze względów technicznych. Bez prowizji opłaty są przyjmowane natomiast w banku PKO BP (ul. Bylicy 6, Olkusz).
Olkusz jest pierwszym miastem w Rejonie Górnośląskim i jednym z pierwszych w kraju, w którym taki punkt powstał dzięki współpracy lokalnego samorządu z dostawcą gazu.
Fot. UMiG Olkusz
Po co to komu jak wszystko można przez telefon załatwić?
Cytat:
„Punkt Obsługi Klienta wraca do Olkusza (…)”
I odtrąbiono sukces!!
Każdy ma w pamięci punkt obsługi przy starym CPN,czynny 5 dni w tygodniu po 8 godzin.
Jestem za, tylko jeden dzień w tygodniu,7 godzin? na kilka tysięcy odbiorców?
Roman więcej gazu.
I super! Konkretny ruch z pożytkiem dla mieszkańców.