Niedawno pisaliśmy na temat ponownego przeniesienia wydziału promocji z Miejskiego Ośrodka Kultury do Urzędu Miasta i Gminy Olkusz. W Biuletynie Informacji Publicznej właśnie pojawiła się informacja dotycząca rekrutacji na dwa nowe stanowiska, które mają powstać w ramach nowej komórki urzędu.
Po kilkunastomiesięcznej przerwie do olkuskiego magistratu powraca komórka organizacyjna odpowiedzialna za promocję. Przypomnijmy, że wydział Promocji Miasta i Gminy Olkusz 1 lipca 2013 roku został przeniesiony z Urzędu Miasta i Gminy do struktur Miejskiego Ośrodka Kultury. Według urzędników przeprowadzka ta miała na celu rozszerzenie działalności promocyjnej gminy.
Urzędy nie mogą bowiem sprzedawać materiałów promocyjnych, takich jak książki czy gadżety. Mogą to czynić natomiast jednostki mu podległe, takie jak np. MOK. Pomysł z przeniesieniem wydziału okazał się jednak nieskuteczny, w związku z czym od 1 stycznia 2016 r. realizacja zadań związanych z promocją gminy ponownie wraca w mury magistratu.
Za kwestie związane z promocją odpowiedzialne ma być teraz Biuro Promocji i Informacji Publicznej, w którym na dzień dzisiejszy pracują dwie osoby, w tym rzecznik Urzędu Miasta i Gminy, Michał Latos. Liczebność pracowników biura ma jednak ulec podwojeniu. Właśnie ogłoszono nabór na dwa nowe stanowiska urzędnicze: inspektora biura promocji i informacji publicznej oraz głównego specjalisty biura promocji i informacji publicznej.
Nowy inspektor biura promocji i informacji publicznej powinien posiadać m.in. wykształcenie wyższe II stopnia w jednym z wymienionych kierunków: Turystyki, Marketingu, Ekonomii lub Historii; posiadać co najmniej 3- letni staż pracy w oparciu o umowę o pracę; znać język angielski w stopniu bardzo dobrym; posiadać wiedzę o głównych atrakcjach turystycznych miasta i powiatu oraz znać ustawy regulujące funkcjonowanie samorządu i dostęp do informacji publicznej.
Główny specjalista biura promocji i informacji publicznej powinien zaś ukończyć studia wyższe II stopnia w jednym z wymienionych kierunków: Dziennikarstwo, Marketing, Socjologia, Zarządzanie bądź też Public Relations; posiadać co najmniej 4- letni staż pracy w oparciu o umowę o pracę oraz znać język angielski w stopniu bardzo dobrym. Kandydat na to stanowisko powinien ponadto posiadać dobrą znajomość obsługi komputera, znajomość programów graficznych oraz odporność na stres.
Do zakresu działania nowo powstałego Biura należy m.in. koordynowanie działań polityki informacyjnej miasta i gminy w środkach społecznego przekazu; bezpośrednia współpraca z mediami; monitorowanie informacji o mieście i gminie; reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach; przygotowywanie i koordynacja ogłoszeń prasowych; tworzenie i aktualizacja strony internetowej UMiG; przygotowywanie tekstów, prezentacji, projektów graficznych, materiałów multimedialnych oraz innych materiałów i artykułów promujących gminę; opracowywanie i wydawanie kwartalnika UMiG w Olkuszu; prowadzenie spraw dotyczących używania nazwy miasta, herbu, logo przez wnioskujące podmioty; prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej; prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej; koordynowanie działań związanych z udzieleniem honorowego patronatu przez Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz oraz przyznaniem tytułu „Honorowego Obywatela Miasta Olkusz”.
Jak wynika z informacji zawartych w Biuletynie Informacji Publicznych, Biuro ma być także odpowiedzialne za sprawy bezpośrednio związane z burmistrzem, tj.: prezentowaniem stanowiska burmistrza w kontaktach z mediami, tworzeniem i realizacją polityki informacyjnej burmistrza, prowadzeniem korespondencji burmistrza w zakresie promocji miasta i gminy, przygotowywaniem uroczystych wystąpień burmistrza oraz kreowaniem wizerunku burmistrza wewnątrz i na zewnątrz UMiG w Olkuszu.
Termin składania ofert upływa w dniu 18.01.2016 r. Więcej szczegółów odnośnie naboru na wolne stanowiska urzędnicze można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej olkuskiego magistratu.
[quote name=”bigos”][quote name=”Nazwa użytkownika zmieniona – podszywanie się pod inną osobę”]Już prawie wszystko powiedzieliście, ale trzeba to dobitnie wprost napisać.
Inspektorem będzie Pan Jacek Sypień (bądź co bądź pasjonat, znający się na atrakcjach turystycznych Olkusza). Głównym specjalistą natomiast była redaktorka PO Emilia Kotnis-Górka, której główną rolą będzie dbanie nie o promocję miasta, tylko o wizerunek propagandowy burmistrza. Emily z czasem zostanie Kierownikiem biura, a na początku zwierzchność nad nim będzie miała Sekretarzowa. W biurze będzie pracował również obecny rzecznik UMiGu. I po co jakieś konkursy robić, jak wszystko jest już ustawione?[/quote]
Trafione zatopione. Nie podałbyś numerów totka w najbliższym losowaniu, skoro jasnowidzenie to twoja specjalność?[/quote]
Do wyników totka dorzuć koniecznie wyniki konkursu na dyrektora MOK
[quote name=”Nazwa użytkownika zmieniona – podszywanie się pod inną osobę”]Już prawie wszystko powiedzieliście, ale trzeba to dobitnie wprost napisać.
Inspektorem będzie Pan Jacek Sypień (bądź co bądź pasjonat, znający się na atrakcjach turystycznych Olkusza). Głównym specjalistą natomiast była redaktorka PO Emilia Kotnis-Górka, której główną rolą będzie dbanie nie o promocję miasta, tylko o wizerunek propagandowy burmistrza. Emily z czasem zostanie Kierownikiem biura, a na początku zwierzchność nad nim będzie miała Sekretarzowa. W biurze będzie pracował również obecny rzecznik UMiGu. I po co jakieś konkursy robić, jak wszystko jest już ustawione?[/quote]
Trafione zatopione. Nie podałbyś numerów totka w najbliższym losowaniu, skoro jasnowidzenie to twoja specjalność?
O godz. 10 Pan Jacek, a o 11 Emilek Pagórkowaty będą namaszczeni do nowo powstającego Wydziału Propagandy. Pisowscy pieniacze, populiści i szarańczo bójcie się!
PONAWIAM PYTANIE:
[quote name=”ciekawska”]czy ktoś wie, co się stało z dotychczasowym szefostwem promocji, p. waldemarem i p. agnieszką?[/quote]
[quote name=”żen”][quote name=”Tomek W”][quote name=”żen”][quote name=”Tomek W”]Do niania:
.[/quote]
Masz świadomość, że się kompromitujesz tym wpisem?[/quote]
Jeżeli wymagania do wydziału promocji to min. 4 lata pracy na dowolnym stanowisku (może być sprzątaczka) a nie to co napisałem to masz rację. Przepraszam, że płaczę w Twój rękaw.[/quote]
Z tekstu powyżej nie wynika że na dowolnym stanowisku. Sprzątaczka z wyższym wykształceniem znająca się na promocji? No nie wiem…chociaż wszystko jest możliwe w tym kraju.
A 4 lata w oparciu o umowę o pracę wynikają drogi kolego z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9.12.2009 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania…[/quote]
Widzisz, ja mam odwagę podpisać się – Ty nie bardzo. Mnie nie muszą wybierać bo ani nie aplikowalem ani praca w urzędzie nie jest dla mnie. Wcześniej ktoś zapytał mnie to odpisałem – skoro śledzę wątek to mogę odpisać. Stąd daruj sobie zarzut o błocie w moją stronę. A że znowu Ty się odezwałes (as) w moją stronę to odpisałem. Już daruj sobie, że nagle odkryłes (as) winowajce wszystkich negatywnych komentarzy na Forum. To nie ja – przykro mi.
[quote name=”Tomek W”][quote name=”żen”][quote name=”Tomek W”]Do niania:
.[/quote]
Masz świadomość, że się kompromitujesz tym wpisem?[/quote]
Jeżeli wymagania do wydziału promocji to min. 4 lata pracy na dowolnym stanowisku (może być sprzątaczka) a nie to co napisałem to masz rację. Przepraszam, że płaczę w Twój rękaw.[/quote]
Z tekstu powyżej nie wynika że na dowolnym stanowisku. Sprzątaczka z wyższym wykształceniem znająca się na promocji? No nie wiem…chociaż wszystko jest możliwe w tym kraju.
A 4 lata w oparciu o umowę o pracę wynikają drogi kolego z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9.12.2009 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej. Doczytaj sobie to może ci trochę ulży
I nie płacz. Może innym razem ciebie wezmą. Śledzę ten wątek od początku i dopiero teraz mi się wyjaśniło skąd tu tyle błota.
[quote name=”żen”][quote name=”Tomek W”]Do niania:
Będę wyjątkowo bezpośredni: z kilku źródeł słyszałem, że Gmina nie wie jak ma ten wydział funkcjonować ale najważniejsze, że szef wydziału ma być po socjologii – i to usłyszałem od jednego z burmistrzów w grudniu. Tak więc nie miałam zamiaru składać żadnych dokumentów bo po co się produkować na marne jak wiadomo, że to ich cel a ja przecież nie jestem po socjologii. Nikogo przecież nie interesuje żadne doświadczenie w promocji, chociażby promocji hoteli, ośrodków wypoczynkowych (chociażby z Małopolski), …….ł.[/quote]
Masz świadomość, że się kompromitujesz tym wpisem?[/quote]
Jeżeli wymagania do wydziału promocji to min. 4 lata pracy na dowolnym stanowisku (może być sprzątaczka) a nie to co napisałem to masz rację. Przepraszam, że płaczę w Twój rękaw.
czy ktoś wie, co się stało z dotychczasowym szefostwem promocji, p. waldemarem i p. agnieszką?
[quote name=”Tomek W”]Do niania:
Będę wyjątkowo bezpośredni: z kilku źródeł słyszałem, że Gmina nie wie jak ma ten wydział funkcjonować ale najważniejsze, że szef wydziału ma być po socjologii – i to usłyszałem od jednego z burmistrzów w grudniu. Tak więc nie miałam zamiaru składać żadnych dokumentów bo po co się produkować na marne jak wiadomo, że to ich cel a ja przecież nie jestem po socjologii. Nikogo przecież nie interesuje żadne doświadczenie w promocji, chociażby promocji hoteli, ośrodków wypoczynkowych (chociażby z Małopolski), …….ł.[/quote]
Masz świadomość że się kompromitujesz tym wpisem?
Do niania:
Będę wyjątkowo bezpośredni: z kilku źródeł słyszałem, że Gmina nie wie jak ma ten wydział funkcjonować ale najważniejsze, że szef wydziału ma być po socjologii – i to usłyszałem od jednego z burmistrzów w grudniu. Tak więc nie miałam zamiaru składać żadnych dokumentów bo po co się produkować na marne jak wiadomo, że to ich cel a ja przecież nie jestem po socjologii. Nikogo przecież nie interesuje żadne doświadczenie w promocji, chociażby promocji hoteli, ośrodków wypoczynkowych (chociażby z Małopolski), projektowania marketingowego kampanii produktów, wprowadzania nowych produktow czy usług na rynek (w Małopolsce, Polsce i Europie). Nikogo nie interesuje, że współpracowałem m.in. z Coca-cola, porsche design studio, Tiger, Tymbark, Solidarność, Soraya i pewnie kilkudziesięciu podobnych firm i brandow. Również nikogo nie interesuje doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz to, że potrafię cały proces marketingu i promocji samemu przygotować: od fotografii, grafiki, strategii po analizę na koniec. Oczywiście mógłbym przedstawić swoje dokonania ale nikogo to nie interesuje. Oczywiście mógłbym przedstawić gotową strategię na rozwój regionu ale … to też nikogo nie będzie interesowało. Sorry ale taki mamy klimat. Obiecuję nikomu się nie wtrącać i nie przeszkadzać. Gdyby ktoś pytał: nikt się ze mną nie kontaktował.
[quote name=”Propaganda”][quote name=”Emilek pagorkowaty”]Projekty graficzne burmistrza w fotoszpie, ma wyglądać jak półtora gościa takie mam pomysły.[/quote]
Test na znajomość Photoshopa: odmłodzić burmistrza jeszcze bardziej niż za czasów kampanii :).[/quote]
Nikt lepiej tego nie zrobi od Tomka , ciekawi mnie czego brakuje Tomkowi a co ma Emilka , czy wcześniej ktoś się. kontaktował z Tomkiem co do jego kwalifikacji ? I nie mów mi Tomku ze nie aspirujesz bo masz firmę i takie tam inne pierdoły , nikt lepiej od ciebie do tej roboty się nie nadaje , ty jesteś pasjonatem Olkusza i wszystkiego co jest z nim związane , twoje największe atuty to otwarty świeży umysł i mnóstwo pomysłów , fotografia , dobre pióro i a może przedewszystkim sumienność , żal ze przetarg jest tak rozpisany ze eliminuje cię już na początku , zreszta jak wielu innych , a mam jeszcze pytanie do Emilki , czy ktoś się z tobą kontaktował wcześniej co do twoich kwalifikacji ?
[quote name=”Malarz”]Poczekajcie kilka dni i będzie wszystko jasne: ile wpłynęło zgłoszeń i kto to wygra. Odnośnie propozycji Osucha na burmistrza: nie słyszałem, żeby ten lekarz chciał kandydować. Natomiast chyba zepsuł mu opinię drugi pan o tym samym nazwisku …:D. Jak on ma na imię bo nie pamiętam? :).[/quote]
Masz racje , ale co teraz ? Jesteśmy w stanie powstrzymać Osucha , tego doktora , i Gorkowa , ta redaktorkę , jak to zrobić ? A tak na marginesie Burmistrzu ,to ty nie widzisz co się dzieje wokół ciebie ? Przecież za chwile to vice Krokowa wszystko przejmie i odsunie cię od władzy , podsuwając ci ta kandydaturę .Krokowa rośnie w sile i jak się dogada z Osuchem tym doktorem jak mu tam , nie pamietam , to juz po tobie .a takie trio vice, mama , córka jest niezwykle niesprzyjające . 🙁 😀 😀
A nie mówiłem, że to ustawka i że wszystko było wiadomo na początku konkursu. Mimo wszystko, dalej będę promował Olkusz i okolice na moim profilu :).
W wyniku analizy dokumentacji aplikacyjnej złożonej przez kandydatów ubiegających się o przyjęcie na stanowisko urzędnicze Główny Specjalista w Biurze Promocji i Informacji Publicznej, do drugiego etapu rekrutacji zakwalifikowani zostali następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
1. Emilia Kotnis – Górka
Pani Emilio gratulujemy … mamy :). Co do burmistrza: „rozliczę te układy”. „Wybierzmy zmiany” …
Poczekajcie kilka dni i będzie wszystko jasne: ile wpłynęło zgłoszeń i kto to wygra. Odnośnie propozycji Osucha na burmistrza: nie słyszałem, żeby ten lekarz chciał kandydować. Natomiast chyba zepsuł mu opinię drugi pan o tym samym nazwisku …:D. Jak on ma na imię bo nie pamiętam? :).
A ja , a ja myśle ze trio Jacek Tomek i Emilka , to najlepszy sort dla miasta , ale pod egidą burmistrza Osucha ,
Czy ktoś się boi o drugą kadencję, że tak doradza? 8)
[quote name=”Olkuszek”][quote name=”Nazwa użytkownika zmieniona – podszywanie się pod inną osobę”]Już prawie wszystko powiedzieliście, ale trzeba to dobitnie wprost napisać.
Inspektorem będzie Pan Jacek Sypień (bądź co bądź pasjonat, znający się na atrakcjach turystycznych Olkusza). Głównym specjalistą natomiast była redaktorka PO Emilia Kotnis-Górka, której główną rolą będzie dbanie nie o promocję miasta, tylko o wizerunek propagandowy burmistrza. Emily z czasem zostanie Kierownikiem biura, a na początku zwierzchność nad nim będzie miała Sekretarzowa. W biurze będzie pracował również obecny rzecznik UMiGu. I po co jakieś konkursy robić, jak wszystko jest już ustawione?[/quote]
Przecież to nie jedyna taka sytuacja. W mieście mówi się o kolejnej córce jednego z dyrektorów placówek oświatowych która ma znaleźć zatrudnienie w urzędzie. A że córka mężatka, to nazwisko inne niż ma matka. W dzisiejszym cxzasie to takie normalne… a może nie…[/quote]
I znajdzie zatrudnienie bo ma do tego pełne prawo.
[quote name=”gimnbus”]Pani Milio ! Czy praca z Piasnikiem to Pani cel ? Czyz nie bylo tak ze Krytykując burmistrza Rzepkę w P O pracowała Pani dla przyszłego burmistrza Piasnika ? Jeżeli to prawda ze złożyła Pani d okumenty do wydziału propagandy Piasnika to moralnie jest Pani spalona , wstydu Pani nie ma , no chyba ze jest to transakcja wiązana , dyrektor vice , vice dyrektor a córka inspektorem , tym bardziej wstydu Pani nie ma , niech sie Pani wycofa ![/quote]
Krytykujecie Panią Emilkę bo sami już dawno toniecie i „PULSik” już zanika. Sami byście drapnęli to stanowisko tylko nikt mądry wam go nie zaproponuje. Pani Emilko proszę robić swoje, bo to co Pani robi nie ma nic wspólnego z moralnością, wstydem tylko z pojęciem dobrze wykonywanej pracy. Nieudacznicy spieprzyli wszystko i zamiast się zakopać głęboko w dziurze to dalej będą jątrzyć, pomawiać, wyśmiewać bo sami nic innego nie potrafią.
Pani Milio ! Czy praca z Piasnikiem to Pani cel ? Czyz nie bylo tak ze Krytykując burmistrza Rzepkę w P O pracowała Pani dla przyszłego burmistrza Piasnika ? Jeżeli to prawda ze złożyła Pani d okumenty do wydziału propagandy Piasnika to moralnie jest Pani spalona , wstydu Pani nie ma , no chyba ze jest to transakcja wiązana , dyrektor vice , vice dyrektor a córka inspektorem , tym bardziej wstydu Pani nie ma , niech sie Pani wycofa !
[quote name=”Nazwa użytkownika zmieniona – podszywanie się pod inną osobę”]Już prawie wszystko powiedzieliście, ale trzeba to dobitnie wprost napisać.
Inspektorem będzie Pan Jacek Sypień (bądź co bądź pasjonat, znający się na atrakcjach turystycznych Olkusza). Głównym specjalistą natomiast była redaktorka PO Emilia Kotnis-Górka, której główną rolą będzie dbanie nie o promocję miasta, tylko o wizerunek propagandowy burmistrza. Emily z czasem zostanie Kierownikiem biura, a na początku zwierzchność nad nim będzie miała Sekretarzowa. W biurze będzie pracował również obecny rzecznik UMiGu. I po co jakieś konkursy robić, jak wszystko jest już ustawione?[/quote]
Przecież to nie jedyna taka sytuacja. W mieście mówi się o kolejnej córce jednego z dyrektorów placówek oświatowych która ma znaleźć zatrudnienie w urzędzie. A że córka mężatka, to nazwisko inne niż ma matka. W dzisiejszym cxzasie to takie normalne… a może nie…
byc rzecznikiem miasta z najdrozsza woda w okolicy to trudne zadanie 😆
idzie spragniony turysta przez pustynie Bledowska – upal 50 stopni – nagle w oddali widzi araba sprzedajacego wode…..patrzy : CENA 50 zl za litr ……turysta pyta :
dlaczego ta woda taka droga?
arab : widzisz pan ten budynek? to moja firma „WODA PUSTYNNA COMPANY sp.z.o.o.” ….mam 15 żon, do tego 10 sekretarek, 15 kierowcow, 8 ochroniarzy, 70 pracownikow biurowych….kazdy z nich zarabia po 4 tysiace …
jakoś musze ten burdel utrzymać 😆 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
[quote name=”nie dla psa kiełbasa”]Ot co – kilka osób miało chrapkę na to stanowisko. nie spełniają moim zdaniem bardzo podstawowych wymagan jakie są okreslone w tym ogloszeniu (studia II stopnia, angielski i 4 lata pracy to takie znowu zaporowe na tak wazną funkcję???? nie ośmieszajcie się) no to sobie ulżą w komentarzach. Bieda z nędzą. Parafrazując Piłsudskiego – miasto piękne, ale ludzie…
Dobranoc![/quote]
W mieście jest już Johnny Bravo – Super Star. Tylko czy miasto jest gotowe na Johnnego ? 😛
Ot co – kilka osób miało chrapkę na to stanowisko. nie spełniają moim zdaniem bardzo podstawowych wymagan jakie są okreslone w tym ogloszeniu (studia II stopnia, angielski i 4 lata pracy to takie znowu zaporowe na tak wazną funkcję???? nie ośmieszajcie się) no to sobie ulżą w komentarzach. Bieda z nędzą. Parafrazując Piłsudskiego – miasto piękne, ale ludzie…
Dobranoc!
[quote name=”szarańcza”]Populiści wynocha z Olkusza na Wiejską. Wy to miasto wykończycie jak tu jeszcze trochę was zostanie. Wy jesteście jak szarańcza, która zeżre wszystko co tylko napotyka na swej drodze. Jesteście jak rak, który dręczy naszą gminę.[/quote]
nie na Wiejską tylko na Kluczewską. I faktycznie populiści w Olkuszu są jak rak… czerwoni 😆
Populiści wynocha z Olkusza na Wiejską. Wy to miasto wykończycie jak tu jeszcze trochę was zostanie. Wy jesteście jak szarańcza, która zeżre wszystko co tylko napotyka na swej drodze. Jesteście jak rak, który dręczy naszą gminę.
[quote name=”okno na świat”]W całym kraju konkursy, to jedna wielka ściema. Przestańcie juz wylewać swoje żale bo i tak będzie jak ma byc. I co mu zrobicie w papierach się musi zgadzać. Mówiliście, że sobie nie poradzi, jeszcze was zaszokuje a co niektórych z innych opcji politycznych to chyba szlag trafi.[/quote]
Taka laska to burmistrza o 30 lat odmładzi. bez photoshopa. :-*
W całym kraju konkursy, to jedna wielka ściema. Przestańcie juz wylewać swoje żale bo i tak będzie jak ma byc. I co mu zrobicie w papierach się musi zgadzać. Mówiliście, że sobie nie poradzi, jeszcze was zaszokuje a co niektórych z innych opcji politycznych to chyba szlag trafi.
[quote name=”zgrywus”]potrzebny im jest złotousty odwracacz kota ogonem ktory tak pieknie wam opowie ze 2+2 to 5 ze nie tylko w to uwierzycie ale nawet zapragniecie kupic tego kota 3 razy drozej niz jest wart 😀 😀 😀 :lol:[/quote]
Jeden kandydat już sie nawet tutaj pojawił – niejaki „szampan i kawior.” do pdwracania kota nadaje sie znakomicie
[quote name=”kto”][quote name=”kawior i szmpan”]jesli bank nazwisk jest trafiony to ja chłodze szampana – lepiej być nie może. otworze go jak juz bedzie oficjalne info i wypije do dna za stalowe nerwy dla zainteresowanych i dużo zdrowia. tyle tytulem mojego zdania w tej sprawie. zołądkujecie się chyba z zasady, żeby nikomu nie zrobiło się za bardzo miło.[/quote]
To kim ty jesteś, skoro zamierzasz wypić szampana, gdy okaże się, że konkurs rekrutacyjny faktycznie został ustawiony? Z radością jesteś w stanie zaakceptować, najdelikatniej mówiąc, totalną fikcję? Chyba ci na mózg padło. Do czegoś takiego, to wstyd się publicznie przyznawać.[/quote]
Nie wiem czy ustawiony czy nie . Nie wzbudza we mnie podejrzen ze na takie stanowisko ma to byc osoba z wyzszym wyksztalceniem, kilkuletnim doswiadczeniem zawodowodowym, znajaca jezyki i majaca kulture osobista, potrafiaca pisac i czytac. to dosyc standardowe wymagania nie wydaje ci się?. jakby napisano ze ma byc po technikum budowlanym i może być bez doświdczenia to bym się zaniepokoił.
[quote name=”kawior i szmpan”]jesli bank nazwisk jest trafiony to ja chłodze szampana – lepiej być nie może. otworze go jak juz bedzie oficjalne info i wypije do dna za stalowe nerwy dla zainteresowanych i dużo zdrowia. tyle tytulem mojego zdania w tej sprawie. zołądkujecie się chyba z zasady, żeby nikomu nie zrobiło się za bardzo miło.[/quote]
To kim ty jesteś, skoro zamierzasz wypić szampana, gdy okaże się, że konkurs rekrutacyjny faktycznie został ustawiony? Z radością jesteś w stanie zaakceptować, najdelikatniej mówiąc, totalną fikcję? Chyba ci na mózg padło. Do czegoś takiego, to wstyd się publicznie przyznawać.
jesli bank nazwisk jest trafiony to ja chłodze szampana – lepiej być nie może. otworze go jak juz bedzie oficjalne info i wypije do dna za stalowe nerwy dla zainteresowanych i dużo zdrowia. tyle tytulem mojego zdania w tej sprawie. zołądkujecie się chyba z zasady, żeby nikomu nie zrobiło się za bardzo miło.
potrzebny im jest złotousty odwracacz kota ogonem ktory tak pieknie wam opowie ze 2+2 to 5 ze nie tylko w to uwierzycie ale nawet zapragniecie kupic tego kota 3 razy drozej niz jest wart 😀 😀 😀 😆
Jak się sprawdzi co tutaj piszecie to zapytam Was o liczby w totolotka :).
Rano się do Boru nie dojedzie,nawet z przesiadką.Chodzi o 4 min z 465 na 466.
A mnie zastanawia co kryje się pod pojęciem „Reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach”. Rozumiem ,że tak jak w PRL-u władzy w Olkuszu krytykować nie wolno ? Co kryję się pod słowem „reagowanie”. Czy za każdy krytyczny komentarz będzie pozew sądowy ? wymeldowanie z gminy ? mandat czy zwolnienie z pracy ?. Czekam na propozycję 🙂
A tak na poważnie czy w państwie demokratycznym, można publiczne pięniądze przeznaczać na taki cel ?
Czekacie na gwiazdę? No to jestem. Obiecuję z całych sił powalczyć o to stanowisko :).
Patrząc na wymagania w naborze a w szczególności:
– Reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach
– Tworzenie i realizacja (opracowywanie) polityki informacyjnej Burmistrza
– Kreowanie wizerunku Burmistrza wewnątrz i na zewnątrz MiG Olkusz
można stwierdzić ,że nie będzie to wydział promocji MiG Olkusz a wydział promocji burmistrza i jego wizerunku. Powstaje pytanie dlaczego burmistrz któremu płacimy co miesiąc 12 tys. zł nie jest w stanie sam odpowiadać na krytkę, sam tworzyć politkę informacyjną czy tworzyć (pracą i dokonaniami) własny wizerunek. Najbardziej zabawny wymóg to kreowanie wizerunku wewnątrz MiG Olkusz. Rozumiem ,że burmistrz musi mieć pracownika który będzie potrafił zamiast niego komunikować sie z mieszkańcami, no chyba ,że ktoś ma jakiś inny pomysł o co chodzi ?
Podsumowywując ten cały nabór nadaje się tylko do kabaretu, albo do filmu Miś. Drodzy mieszkańcy zastanówmy się czy z naszych pieniędzy chcemy jednocześnie opłacać burmistrza i ludzi którzy pracują na jego „wizerunek”… kabaret jednym słowem tylko szkoda ,że płatny…
[quote name=”Englishmen in N.Y.”]A może by tak wymagać całą aplikację po angielsku? W końcu są wymagania bardzo dobrego angielskiego :). Tylko kto by to sprawdzał ???[/quote]
No jak to kto?
Romet 😀
A może by tak wymagać całą aplikację po angielsku? W końcu są wymagania bardzo dobrego angielskiego :). Tylko kto by to sprawdzał ???
I te wszystkie wymagania za 1200 miesięcznie 🙂
Jak mawiał Albert Einstein: „głupotą jest robić ciągle to samo i oczekiwać innego rezultatu”. Zdaje sie, że ten wydział składa się w większości z obecnych pracownikowi od promocji…
[quote name=”Stary lary”]Ciekawe czy: „lokalne portale internetowe – merytoryczna dyskusja czy destrukcja społeczeństwa obywatelskiego” przewidziało taką dyskusję na swój temat :).[/quote]
W pamiętnikach o takich rzeczach się nie myśli.
Ciekawe czy: „lokalne portale internetowe – merytoryczna dyskusja czy destrukcja społeczeństwa obywatelskiego” przewidziało taką dyskusję na swój temat :).
Podszywanie się pod kogoś to świństwo.
[quote name=”…”]prezentowaniem stanowiska burmistrza w kontaktach z mediami, tworzeniem i realizacją polityki informacyjnej burmistrza, prowadzeniem korespondencji burmistrz, przygotowywaniem uroczystych wystąpień burmistrza oraz kreowaniem wizerunku burmistrza wewnątrz i na zewnątrz UMiG [/quote]Szczyt megalomanii, a przy okazji miażdżąca samokrytyka: nie potrafię kontaktować się z mediami, nie mam pojęcia o polityce informacyjnej, za cholerę nie sklecę żadnej informacji ani w mowie ani w piśmie, nie wiem, co gadać podczas uroczystości, nie potrafię się zachować, ale chcę wiedzieć, kto o mnie źle mówi wewnątrz i na zewnątrz UMiG. Powstanie postbierutowska komórka ścigania niechętnych łaskawie nam panującemu, opłacona, rzecz jasna, z oszczędności!!! Nawiasem mówiąc każdy z poprzednich burmistrzów z obowiązkami reprezentacyjnymi radził sobie samodzielnie i to z palcem w nosie!
Już prawie wszystko powiedzieliście, ale trzeba to dobitnie wprost napisać.
Inspektorem będzie Pan Jacek Sypień (bądź co bądź pasjonat, znający się na atrakcjach turystycznych Olkusza). Głównym specjalistą natomiast była redaktorka PO Emilia Kotnis-Górka, której główną rolą będzie dbanie nie o promocję miasta, tylko o wizerunek propagandowy burmistrza. Emily z czasem zostanie Kierownikiem biura, a na początku zwierzchność nad nim będzie miała Sekretarzowa. W biurze będzie pracował również obecny rzecznik UMiGu. I po co jakieś konkursy robić, jak wszystko jest już ustawione?
[quote WYMAGANIA=”Młody”]Do zakresu działania Biura należy m.in. koordynowanie działań polityki informacyjnej miasta i gminy w środkach społecznego przekazu; bezpośrednia współpraca z mediami; monitorowanie informacji o mieście i gminie; reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach; przygotowywanie i koordynacja ogłoszeń prasowych; (…) sprawy bezpośrednio związane z burmistrzem, tj.: prezentowaniem stanowiska burmistrza w kontaktach z mediami, tworzeniem i realizacją polityki informacyjnej burmistrza, prowadzeniem korespondencji burmistrza w zakresie promocji miasta i gminy, przygotowywaniem uroczystych wystąpień burmistrza oraz kreowaniem wizerunku burmistrza wewnątrz i na zewnątrz UMiG w Olkuszu.[/quote]
Podsumowując wymagania: poszukuje się klakiera, szpicla, przydupasa i donosiciela oraz murzyna do sprzątania w jednym. Jakiś żart, czy to na poważnie?
Uniwersytet Trzeciego Wieku tam należy szukać inspiracji, fachowców z wszechstronną wiedzą marketingową i promocyjną, wysokim wykształceniem i wieloletnim doświadczeniem bo to za ich PZPR-rowskiego pokolenia Olkusz się rozbudowywał i rozkwitał – to właśnie oni mają więc teraz najwięcej do powiedzenia i to im najwięcej w podziękowaniu za zasługi się należy i to oni są przyszłością Olkusza …
W czasie wizyty w Olkuszu latem zeszłego roku profesorów historii z amerykańskich uniwersytetów, jeden z nich stojąc na rynku obok USC i rozglądając się na około, rzucił krótko – obraz dziewiętnastowiecznej biedy.Taką biedę usiłuje się sprzedawać ale nikt tego nie kupi choćby najwięksi fachowcy próbowali.