Na drodze krajowej nr 94 brakuje prawidłowych oznakowań, przez co ciężkie auta wjeżdżają do centrum miasta, blokują drogi i zagrażają bezpieczeństwu kierowców i pieszych. Chodzi o brak oznakowań na krajówce o ograniczeniu tonażu przy wjeździe w ulice Mickiewicza, Sławkowską i Kościuszki. Znaki ograniczające pojawiają się dopiero na tych ulicach. Wtedy ciężki tir nie ma już możliwości wycofania. Problem trwa od kilku lat. Wszystko dlatego, że administrator DK 94 – Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad twierdzi, że znaki na właściwe, powinni wymienić administratorzy ulic na których obowiązuje ograniczenie tonażu. Druga strona jest przeciwnego zdania, a ciężkie auta rozjeżdżają centrum Olkusza.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
7 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
indicato
indicato
13 lat temu

indicato.pl

kolo
kolo
14 lat temu

ZNAK STOI ! ! ! HURRAAAA …. teraz kolej na Policje – niech w końcu się wezmą za tych co jeżdżą przez wiadukt TIR- ami …

kolo
kolo
14 lat temu

[quote name=”pasazer”]na przejściu dla pieszych w okolicy kopalni olkusz można dostać zawału Tam trzeba czekac 15 minut żeby przejśc na drugą strone żaden samochód się tam nie zatrzymuje a ludziom do pracy się spieszy .Oby nie doszło do tragedi Jak można z przystanku iść pół kilometra do przejścia dla pieszych it o przez tak ruchliwą autostradę ,a dodatkowo jest całkowicie ciemno.[/quote]
… niestety – poza terenem zabudowanym nie ma szans na zatrzymanie się przed przejściem – karambol pewny …
… a pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł – wyjdź wcześniej to nie będziesz przebiegał przez jezdnie jak palant …
… że warto oświetlic to przejscie to jedyna Twoja racja … a zacznij chodzić w odblaskach dopiero potem miej pretensje do innych …

Sebastian
Sebastian
14 lat temu

A mnie ciekawi po co byla cala ta reforma samorzadowa, skoro drogami w Olkuszu zarzadzaja ludzie , ktorych nie znam i , ktorych problemy Olkusza interesuja tyle co zeszloroczny snieg ! A burmistrz tego miasta, to koles co nadaje sie do odsniezania drog, a i powierzenie tej funkcji narazone jest na olbrzymie ryzyko . Niech wezmie przyklad z prezydenta Jaworzna . Da sie !?!

pasazer
pasazer
14 lat temu

na przejściu dla pieszych w okolicy kopalni olkusz można dostać zawału Tam trzeba czekac 15 minut żeby przejśc na drugą strone żaden samochód się tam nie zatrzymuje a ludziom do pracy się spieszy .Oby nie doszło do tragedi Jak można z przystanku iść pół kilometra do przejścia dla pieszych it o przez tak ruchliwą autostradę ,a dodatkowo jest całkowicie ciemno.

Zbych
Zbych
14 lat temu

Jak zwykle nie mogłem obejrzeć materiału do końca nie da sie po prostu, wygląda to tragicznie.
Słyszałem ze jest nowa druga ekipa mam nadzieje ze oni nie będą popełniać takich błędów i zrobią to tak jak należy.

A wracając do tematu to rzeczywiście jest to wkurzające jak tir jedzie środkiem miasta korek murowany odrazu

Maciek
Maciek
14 lat temu

Cóż, po raz kolejny widać, jaki beton zalega w GDDKiA, i jak miękki jest burmistrz Rzepka! A ruszyć tę bandę sądem! Choćby jako odszkodowanie za zniszczone drogi pod kątem złego oznakowania!

Ta sama historia jest ze światłami na skrzyżowaniu DK94 i dwóch „wojewódzkich” pod „Supersamem”… Od lat nie można wyegzekwować zmiany cyklu świateł na lewoskręty, rzynajmniej z DK94, bo wg „Gdaki” „nie ma takiej potrzeby”.
Tymczasem nagminne jest wjeżdżanie na lewoskręt na skrzyżowanie na „żółtym”, żeby zdążyć przed „zielonym” na wojewódzkich (rabsztyńska, Kościuszki), a często – gęsto między lewoskręcającymi a jadącymi na wprost na Dąbrowę są kolizje i wypadki!
I tu też można się bić o odszkodowania za złą organizację ruchu. Wymaga to niestety współpracy z krawężnikami, którzy wolą pocwaniakować i znaleźć winnego na miejscu, zamiast przyjrzeć się problemowi z szerszej perspektywy…