oralb

To już ostatni miesiąc akcji bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzają ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł.

Współorganizatorem akcji jest sieć sklepów Biedronka, a patronat nad akcją objęli: Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych oraz profesjonalne magazyny dentystyczne, Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny, Stomatologia.

W dniach 22-28 września Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Oświęcimia, Zatoru, Alwerni, Chrzanowa, Bukowna, Olkusza oraz Wolbromiu.

Polacy niewystarczająco dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer1 wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.

Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem. 16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzają ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum wykonywane są bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymują również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.

W dniach 22-28 września Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą województwo małopolskie. Z darmowych przeglądów będą mogli skorzystać Oświęcimia, Zatoru, Alwerni, Chrzanowa, Bukowna, Olkusza oraz Wolbromiu. Mobilne Centra Dentystyczne będą czekać na parkingach sklepów Biedronka w godzinach 9.00-19.00 według następującego harmonogramu:
22 września – Oświęcim, ul. Zaborska 22
23 września – Zator, ul. Słowackiego
24 września – Alwernia, ul. Mickiewicza 2
25 września – Chrzanów, ul. Sikorskiego 2
26 września – Bukowno, ul. Kolejowa 5
27 września – Olkusz, ul. M. C. Skłodowskiej 45
28 września – Wolbrom, ul. Wyzwolenia

Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji. Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.

Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl

Alicja Wójcik – Gołębiowska United PR 

 

 

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze