gminny konkurs z j. angielskiego 2017 1

Szkoła Podstawowa w Kluczach po raz dziewiąty była organizatorem Gminnego Konkursu z Języka Angielskiego pod hasłem „Poznajemy Wielką Brytanię”. Od tej edycji konkurs zmienił swoją formę. Zadaniem drużyn ze szkół podstawowych z gminy Klucze było przygotowanie prezentacji multimedialnej dotyczącej Wielkiej Brytanii. Uczestnicy konkursu prezentowali swoje prace przed komisją konkursową, opiekunami oraz pozostałymi uczestnikami. Wszyscy wykazali się niezwykłą pomysłowością, każda z prezentacji zawierała wiele zaskakujących informacji i niespodzianek, niektórzy przygotowali dodatkowe rekwizyty, które uatrakcyjniły pokaz. Na wynik konkursu miały wpływ oceny komisji konkursowej oraz opiekunów drużyn – informuje Aneta Miszczyńska, nauczyciel języka angielskiego i organizator konkursu.

gminny konkurs z j. angielskiego 2017 3

Oto jego wyniki:
I miejsce: Oliwia Kocjan, Błażej Boruń, Witold Piątek – SP Klucze
(opiekun: Mariola Wrońska)
II miejsce: Ludwika Mucha, Piotr Celny, Filip Rydzyk – SP Bydlin
(opiekun: Iwona Dyczewska)
III miejsce: Maja Gut, Julia Zalewska – SP Chechło
(opiekun: Izabela Milka)

gminny konkurs z j. angielskiego 2017 2

Organizatorzy konkursu składają podziękowania Paniom: Danucie Majcherkiewicz oraz Anne Płonce za udział w pracach komisji. Dziękujemy opiekunom uczniów, Paniom: Izabeli Milce SP Chechło, Iwonie Dyczewskiej SP Bydlin, Marcelinie Kamionce SP Jaroszowiec, Jowicie Pandel-Myrciek SP Ryczówek, Ewie Majewskiej-Kłodzie SP Rodaki oraz Marioli Wrońskiej SP Klucze. Dziękujemy sponsorom konkursu: Państwu Tatianie i Michałowi Redel z Centrum Języków Obcych IMPULS z Olkusza oraz Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności (konkurs organizowany był w ramach projektu „Magic English” finansowanego przez Nidzicką Fundację Rozwoju NIDA). Dziękujemy uczennicom anglojęzycznego kółka teatralnego, które uatrakcyjniły konkurs przedstawieniem „At the hairdresser’s”

Aneta Miszczyńska organizator konkursu

gminny konkurs z j. angielskiego 2017 4

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments