1

W Rodakach podsumowano uroczyście wyniki organizowanego przez tamtejszą szkołę podstawowa „II Gminnego Konkursu Plastycznym z Języka Angielskiego pt. Highlights in Great Britain”. Patronat honorowy nad konkursem objął Wójt Gminy Klucze Norbert Bień.

 

Do konkursu zgłoszono 82 prace z 7 szkół podstawowych Gminy Klucze. Komisja konkursowa w składzie: Anna Płachecka-Śniadach i Justyna Gomułka–Błaszczyk, przy ocenie brała pod uwagę kreatywność, oryginalne ujęcie tematu, poczucie humoru, jasny przekaz oraz ogólne wrażenia plastyczne i estetyczne plakatów. Elementem oceny było również duże prawdopodobieństwo samodzielnego wykonania pracy – informują organizatorzy konkursu.

2

Gości finału konkursu powitała dyrektor Szkoły Podstawowej w Rodakach Renata Niepsuj. W wydarzeniu uczestniczyli laureaci konkursu, nauczyciele, rodzice uczniów oraz Dyrektor Gminnego Zespołu Oświaty Jarosława Kraszewska i Radna Gminy Klucze Halina Ładoń.

3

Następnie uczniowie szkoły przedstawili program artystyczny, na który złożyły się: sztuka wystawiona w języku angielsku, układ taneczny zaprezentowany przez Kingę Orubę i Karolinę Firek i piosenka w wykonaniu Alicji Wodarskiej (z akompaniamentem gitary). We wspomnianym przedstawieniu wystąpili trzecioklasiści: Natalia Nowosińska (narrator), Miłosz Półkoszek (chłop), Julia Leśniak (baba), Bartłomiej Wojnar (pies), Maciej Antosiak (kot) i Wiktoria Jeziorna (myszka);
Po programie artystycznym dyrektor Gminnego Zespołu Oświaty Jarosława Kraszewska ogłosiła wyniki i wręczyła nagrody ufundowane przez Gminę Klucze.

4

WYNIKI KONKURSU
Kategoria: klasy I-III
I miejsce – Natalia Nowosińska, SP w Rodakach,
II miejsce – Weronika Kamionka, SP w Bydlinie,
III miejsce – Magdalena Dolezy, SP w Kwaśniowie.
Kategoria: klasy IV-VI
I miejsce – Piotr Brzeziński, SP w Jaroszowcu,
II miejsce – Gabriel Polak, SP w Kluczach,
III miejsce – Róża Pacia, SP w Bydlinie,
Wyróżnienie – Amelia Świda, SP w Bydlinie.

Konkurs zorganizowała Ewa Majewska-Kłoda, poczęstunek ufundowała Rada Rodziców.

SP w Rodakach

5

6

7

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze