Artykuł sponsorowany
Tylko do 18 lutego br. można zgłosić się do udziału w IV edycji szkoleń „Marketing w Sieci”, organizowanych przez Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie. Szkolenia są dofinansowane przez Unię Europejską w 80%, i odbywać się będą od lutego do maja 2011 roku.
Szkolenia skierowane są do pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą z Małopolski. Podczas szkoleń uczestnicy dowiedzą się, jak obsługiwać program graficzny Adobe CS4, poznają prawne aspekty reklamy w Sieci, nauczą się podstaw technologii internetowych, obsługi klientów w Sieci, narzędzi marketingu internetowego, e-commerce, e-mail marketingu, badania zachowań konsumentów w Internecie oraz podstaw pozycjonowania i marketingu w wyszukiwarkach.
Przeprowadzone badania pokazały, że wartość internetowego rynku reklamowego systematycznie rośnie. Firmy niezależnie do reprezentowanej branży, czy wielkości inwestują coraz więcej w swój rozwój w Sieci. O ile jednak w przypadku dużych czy średnich przedsiębiorstw nie istnieją poważniejsze bariery, o tyle mniejsze firmy mogą mieć trudności: finansowe, kompetencyjne, infrastrukturalne.
Wyższa Szkoła Europejska, jako organizator szkoleń chciałaby zainspirować małopolskie małe i mikroprzedsiębiorstwa – niezależnie od branży – do rozwinięcia swojej działalności w Internecie. Organizatorom zależy także, aby przekazać im narzędzia, wiedzę i umiejętności, które pozwolą zrobić to skutecznie. Gwarantem sukcesu są własowcy będący najbardziej doświadczonymi fachowcami ICT, jak: Mateusz Tułecki – Człowiek Roku Polskiego Internetu, Paweł Sala, Wojciech Szymański, Michał Nowak, Marcin Jagodziński, Dawid Szczepaniak.
Wydarzeniu patronuje Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Freshmail oraz Ideo.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.mmmp.edu.pl{jcomments off}