zss wycieczka krynica 2017 1

W dniach 30.05.2017-02.06.2017 grupa 10 uczniów z dwoma opiekunami uczestniczyła w 4 dniowej (dofinasowanej przez sponsorów) wycieczce „PODRÓŻ ZA JEDEN UŚMIECH” – Krynica Zdrój 2017 – tym razem w piękne nasze góry. Założenia wycieczki kolejny raz pękały w szwach. Przede wszystkim spacery górskie, wyjazd kolejką gondolową, zejście piesze z Jaworzyny Krynickiej, rekreacja, odpoczynek, grill, relaks….
Dziś, po wycieczce mówimy, że udało nam się zrealizować wszystkie nasze plany i pomysły. I podobnie jak w latach ubiegłych, pogoda nam sprzyjała – było ciepło i przyjemnie. Kiedy przy zejściu z gór potrzebowaliśmy chłodniejszego dnia-mieliśmy go a kiedy chcieliśmy słońca – świeciło pięknie. Gdy gotowaliśmy obiad lub szykowaliśmy w domku kolację padał deszcz, który nam niczego nie popsuł.

zss wycieczka krynica 2017 2

Ponadto odbyliśmy wiele wycieczek: do centrum Krynicy- spacerowaliśmy deptakiem, degustowaliśmy różne wody mineralne w słynnych krynickich pijalniach, odbyliśmy spacer na Górę Parkową. Byliśmy w Muszynie – tam odbyła się całodzienna wycieczka ze zwiedzaniem ogrodów biblijnych i Parku sensorycznego. Potem pieszo wędrowaliśmy do ruin Zamku w Muszynie z wieżą widokową. Mieszkaliśmy w wynajętym, dużym domu, znowu byliśmy te kilka dni DUŻĄ RODZINĄ, szykowaliśmy śniadania, obiady, kolacje, desery, piliśmy kawkę i zajadaliśmy słodkości. Oczywiście byliśmy w restauracji posmakować tutejszych potraw.
W Dzień Dziecka przygotowaliśmy pysznego grilla. W przyjaznej atmosferze spędziliśmy te dni.

I aż trudno może uwierzyć…ale nie chciało się wracać do domu. Pozostały wspomnienia, zdjęcia, pamiątki.
Nauczyciele-organizatorzy już zaczęli plany…jaka będzie wycieczka za rok…
Sponsorom podziękowaliśmy indywidualnie, bo tylko dzięki nim mogliśmy naszym uczniom tak wiele zaoferować.