czytelnicy pytaja

Kiedy w autobusach linii PS zamontowane zostaną guziki pozwalające na zasygnalizowanie kierowcy chęć wysiadania?

Pytam, ponieważ kierowcy notorycznie zapominają o zatrzymywaniu się na niektórych przystankach, a krzyczenie przez cały pojazd, że chce się wysiąść do przyjemności nie należy. Kultura osobista tych kierowców to temat do osobnej dyskusji.

Odpowiada Dawid Przybylski, rzecznik prasowy Związku Komunalnego Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu:

 

W tej sprawie zostało skierowane pismo do operatora obsługującego linię PS, czyli F.P.U.H. Sioła-Trans Janusz Sioła. Póki co, nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Ponadto operatorzy zostali pouczeni, że kierowca ma obowiązek zatrzymania się na każdym przystanku ujętym w rozkładzie jazdy. Co ważne – w przypadku udowodnienia braku obsłużenia przystanku nakładana będzie kara finansowa.Jednocześnie prosimy wszystkich pasażerów o zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości bezpośrednio do ZKG „KM”. Poprawa jakości świadczonych usług jest jednym z priorytetów nowego zarządu ZKG „KM”.

 

Chcesz uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię pytanie? Nie wiesz, do kogo się z nim zwrócić? Napisz do nas! Zachęcamy do zadawania pytań, które w imieniu Czytelników przekazujemy kompetentnym osobom. Odpowiedzi zamieszczamy na naszych łamach. Nie komentujemy odpowiedzi, a wnioski pozostawiamy Czytelnikom.

 

 

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
13 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Mona
Mona
6 lat temu

Cyt: „Ponadto operatorzy zostali pouczeni, że kierowca ma obowiązek zatrzymania się na każdym przystanku ujętym w rozkładzie jazdy”.

Jechałam tą linią niedawno i pojawił się przycisk stop, ale wg mnie jest źle umiejscowiony (po prawej stronie tylnych drzwi) i przez to słabo widoczny, niezbyt dostępny w tłoku. Nie ma też żadnej informacji o konieczności korzystania z tego przycisku.
Jak twierdzi kierowca Ps-ki – obowiązkiem pasażera jest sygnalizować chęć wysiadania i koniec. On nie ma żadnego obowiązku zatrzymywania się na przystanku. Słyszałam te słowa na własne uszy w piątek (21 sierpnia). Pasażerka chciała wysiąść na Kantego i nie użyła przycisku stop. Kierowca wyraźnie widział, że podchodzi do tylnych drzwi (autobus był prawie pusty), ale się nie zatrzymał na przystanku. Dla mnie to złośliwość, ale to nic nowego jeśli chodzi o tego gościa. Po prostu… nie naciśniesz STOP, nie wysiądziesz, chociaż na tym odcinku trasy nie ma przystanków na żądanie. Prawda jest taka, że to kierowca rządzi w autobusie i ustala reguły. Jak widać pouczenia nie przyniosły żadnego efektu, a kierowcy są niedoinformowani o ich obowiązkach.

libertarianin
libertarianin
7 lat temu

zlikwidować, zaorać ten twór jakim jest zkgim.

prywatni busiarze wypełnią lukę. i tak to robią, a robiliby jeszcze lepiej gdyby nie ten moloch zkgim.

jeszcze jakby busiarze nie płacili zusu. ło panie, byłoby piknie.

Młody
Młody
7 lat temu

[quote name=”Pasażer.”]Panie Prezesie Kmita ! Czy Pan widział ogłoszenia w jednym z autobusów „PS” ? N.p „Wysiada się tylko tylnymi drzwiami” albo ogłoszenie o tym że nie można zapłacić za bilet Panu kierowcy mniejszym nominałem jak 10 groszy. A najbardziej idiotyczny jest napis że nie można zapłacić za bilet nominałem większym od dziesięciokrotnej wartości biletu. To oznacza ,że mając przy sobie tylko 20 złotych w banknocie nie pojedziemy do pracy lub lekarza bo pan kierowca nie sprzeda nam biletu za 1 złoty. Pozostaje nam jechać na „gapę”.
Panie Prezesie ! Jest Pan młodym energicznym człowiekiem ,niech Pan ukróci tę samowolę podległych sobie pracowników. Oni kpią i lekceważą Olkuszan. Na powyższy temat były już interwencje u Pana poprzedników. Były też artykuły w Przeglądzie Olkuskim-bez efektu.Te fakty nie wytrzymują krytyki mieszkańców Olkusza zwłaszcza osób starszych. Dziękuję ![/quote]

Od odpowiedzi jest rzecznik, prezes jest od prezesowania …

Pasażer.
Pasażer.
7 lat temu

Panie Prezesie Kmita ! Czy Pan widział ogłoszenia w jednym z autobusów „PS” ? N.p „Wysiada się tylko tylnymi drzwiami” albo ogłoszenie o tym że nie można zapłacić za bilet Panu kierowcy mniejszym nominałem jak 10 groszy. A najbardziej idiotyczny jest napis że nie można zapłacić za bilet nominałem większym od dziesięciokrotnej wartości biletu. To oznacza ,że mając przy sobie tylko 20 złotych w banknocie nie pojedziemy do pracy lub lekarza bo pan kierowca nie sprzeda nam biletu za 1 złoty. Pozostaje nam jechać na „gapę”.
Panie Prezesie ! Jest Pan młodym energicznym człowiekiem ,niech Pan ukróci tę samowolę podległych sobie pracowników. Oni kpią i lekceważą Olkuszan. Na powyższy temat były już interwencje u Pana poprzedników. Były też artykuły w Przeglądzie Olkuskim-bez efektu.Te fakty nie wytrzymują krytyki mieszkańców Olkusza zwłaszcza osób starszych. Dziękuję !

pasażer
pasażer
7 lat temu

kiedy na linii PS będą normalne aubusy ja na M

lex
lex
7 lat temu

[quote name=”onli”][quote name=”lolek”][quote name=”rabi”]A, po co rzecznik w komunikacji miedzygminnej ?. sztuczne stanowisko.[/quote]
po to żeby odpowiadał debilom na debilne pytania[/quote]

Łukasz to ty?[/quote]
Nie, to chyba sam jedyny niepowtarzalny i bardzo potrzebny rzecznik.

onli
onli
7 lat temu

[quote name=”lolek”][quote name=”rabi”]A, po co rzecznik w komunikacji miedzygminnej ?. sztuczne stanowisko.[/quote]
po to żeby odpowiadał debilom na debilne pytania[/quote]

Łukasz to ty?

lolek
lolek
7 lat temu

[quote name=”rabi”]A, po co rzecznik w komunikacji miedzygminnej ?. sztuczne stanowisko.[/quote]
po to żeby odpowiadał debilom na debilne pytania

rabi
rabi
7 lat temu

A, po co rzecznik w komunikacji miedzygminnej ?. sztuczne stanowisko.

felik100
felik100
7 lat temu

a co ci powie burmistrz ze szukają nowych inwestorów i nowych działek na sprzedasz 😆 😀

baca
baca
7 lat temu

Nie pytajcie towarzysza Przybylskiego o guziki zapytajcie burmistrza kiedy do Olkusza wprowadzi nowych inwestorów.

Młody
Młody
7 lat temu

Prezesowi powinno ubliżać ze to nie on odpowiada tylko zbędnie opłacany rzecznik czy inny jakiś wodnik np …

limo
limo
7 lat temu

Nowy prezes Komunikacji Miedzygminnej powinien to jak najszybciej załatwić.