pok gazownia

Dobra wiadomość dla wszystkich zainteresowanych usługami Punktu Obsługi Klienta (POK) w Olkuszu. Sprawdził się pilotażowy program współpracy między burmistrzem Romanem Piaśnikiem a zarządem firmy Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA. Przez ostatnie trzy miesiące mieszkańcy Olkusza i całego rejonu mogli stacjonarnie skorzystać z usług POK w olkuskim magistracie. Ponieważ udało się wykazać, że zainteresowanie tego typu usługami jest bardzo duże, firma postanowiła utworzyć Punkt Obsługi Klienta na stałe w budynku przy ulicy Szpitalnej 16. Do dyspozycji mieszkańców pracownicy PGNiG będą w każdy poniedziałek i wtorek między 8:00 a 16:00.

– Zabiegałem o stałą obsługę klientów w Olkuszu, ponieważ w wielu przypadkach dla mieszkańców niezwykle kłopotliwe było jeżdżenie z dokumentami do innych miast lub korzystanie z usług infolinii. Zainteresowanie programem pilotażowym przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. W każdy poniedziałek do tymczasowego Punktu Obsługi Klienta przychodziły dziesiątki klientów – mówi Roman Piaśnik, burmistrz Olkusza. – Bardzo dziękuję zarządowi firmy za otwartość na nasze argumenty i współpracę. Jestem przekonany, że utworzenie punktu w Olkuszu na stałe będzie z obopólną korzyścią – dodaje.

Od kilku lat mieszkańcy Olkusza nie mieli możliwości osobistego załatwienia spraw związanych z odbiorem gazu na terenie swojego miasta. Olkusz był pierwszym w Rejonie Górnośląskim i jednym z pierwszych w Polsce miast, w których czasowy punkt powstał dzięki współpracy lokalnego samorządu z dostawcą gazu.

W POK przy ulicy Szpitalnej 16 PGNiG obecnym i przyszłym odbiorcom gazu gwarantuje pełną obsługę klienta. Na miejscu można otrzymać informacje dotyczące usług i oferty handlowej, skorzystać z doradztwa, zawrzeć i rozwiązać umowę na gaz i usługi energetyczne, a także złożyć reklamację, czy też podać stan licznika. Do dyspozycji klientów są niezbędne formularze, które pracownicy gazowni pomagają wypełnić.

UMiG Olkusz

plakat punkt szpitalna

 

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
4 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Ewa
Ewa
6 lat temu

A ja jestem wdzięczna. Musiała bym jechać do Chrzanowa bo przez infolinię nie zmieniają danych osobowych, ani nie podpisują nowych umów- a tak jest na miejscu. Więc Dziękuję .

Jan Czarnota
Jan Czarnota
6 lat temu

Dziękujemy panu burmistrzowi Piaśnikowi za te udogodnienia już nie musimy jezdzić do Chrzanowa z drobnymi sprawami .

Nie wychodzący z pod
Nie wychodzący z pod
6 lat temu

Kolejny sukces! Ależ to wszystko idzie do przodu!

pavv
pavv
6 lat temu

Faktycznie bardzo kłopotliwe jest korzystanie z infolinii.